Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان تربت حیدریه گفت : مسئولان اجرایی باید از ظرفیت های قانونی برای تسهیل در کارها و خدمتگزاری هرچه بهتر به مردم و گره گشایی از مشکلات استفاده کنند.   به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد   ، علی رستمی فرماندار شهرستان تربت حیدریه در جلسه شورای اداری بخش کدکن گفت: با توجه به حضور روسای ادارات و مسئولین دستگاه های خدمات رسان مشکلات مطروحه توسط اهالی و شوراهای اسلامی روستاهای بخش، بصورت حضوری و میدانی بررسی و مرتفع شود و مشکلات اهالی روستاها مانند طرح های هادی، مسائل آب، برق،بهداشت،محور های مواصلاتی و مسائل اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد :علی رغم مشکلات اقتصادی کشور و عدم تخصیص اعتبارات کافی به شهرستان  دولت ظرفیت های قانونی خوبی را در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی ، بیمه عشایر و روستائیان ،وام های ساخت بنیاد مسکن  در اختیار روستائیان قرار داده است و بخشداران و دهیاران نیز باید اطلاع رسانی کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

فرماندار شهرستان  تربت حیدریه تصریح کرد :بسیاری از مردم روستاها در حال حاضر با بیمه عشایر و روستائیان و مزایای آن آشنایی کاملی ندارند و باید در راستای توجیه مردم اقدامات اساسی صورت گرفته و مردم به ویژه روستاییان در زمینه اهمیت و مزایای بیمه توجیه شوند.

رستمی بر توجه بیش از پیش به توسعه فرهنگ بهره مندی از بیمه در روستاها تأکید کرد و افزود: بهره گیری از ظرفیت رسانه ها،آموزش و پرورش،بخشداری و دهیاری ها و تبلیغ این مهم از طریق امامان جمعه و جماعت می تواند نقش مهمی در جذب جامعه هدف داشته باشند.

وی با انتقاد از عدم جذب کم وام های اشتغالزایی روستایی با توجه به وسعت منطقه،اظهار داشت : اختصاص تسهیلات طرح‌های فراگیر و روستایی فرصت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال است که باید تمام مسئولین روستاها و بخش ها ضمن اطلاع رسانی گسترده، ظرفیت های هر روستا را شناسایی و برای جذب این تسهیلات تلاش کرده و در همین راستا مدیران ادارات باید در جهت تسریع در امور مربوط به دریافت تسهیلات، هماهنگی و همکاری لازم با متقاضیان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، اقدام موثر و لازم به عمل آوردند.

فرماندار شهرستان تربت حیدریه با اشاره به بخشودگی جرائم تسهیلات مسکن روستایی گفت : در راستای مساعدت با بدهکاران به ویژه در تسهیلات روستایی، اجرای طرح بخشودگی جرایم شروع شده و تسهیلات گیرندگانی که به دلیل معوق شدن اقساط مشمول این طرح می شوند می توانندبرای استفاده ازاین فرصت به بانک مسکن مراجعه کنند که باید مسئولین بخش و دهیاران اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

رستمی تصریح کرد: با توجه به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مسکن روستایی متقاضیان جهت مقاوم سازی مسکن های خود می توانند اقدام کنند و بانک های عامل هم جهت پرداخت تسهیلات با قبول ضمانت های زنجیره ای همکاری لازم را با متقاضیان خواهند داشت.

وی گفت : وحدت و همدلی مردم و مسئولین رمز موفقیت و توسعه منطقه است و همکاری و هم افزایی مسئولین دستگاه های اجرایی جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم روستاها صورت گیرد .

انتهای پیام //ز.ج   مردم به ویژه روستاییان در زمینه اهمیت و مزایای بیمه توجیه شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با حضور مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان بدره، عملیات اجرایی ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان آغاز شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اعتبار این ساختمان را ۴۰ میلیارد رال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان بوده است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری می‌رسد.
محبی با حضور در سایت اجرای طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان شهرستان بدره از روند اجرای این طرح مطلع شد.

علیزاده، فرماندار بدره در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: با توجه به ضرورت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بدره دو مکان برای اجرای آن درنظر گرفته شده که یکی از این نقاط به ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان اختصاص یافته و مقدمات ساخت یک مکان دیگر نیز برای سایر شهروندان این شهرستان انجام شده است.
طرح نهضت ملی مسکن یکی از راه کار‌های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مستأجران و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است که با پیگیری‌های مسئولان، اجرای این طرح درشهرستان بدره شتاب گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران