Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: 90 میلیارد ریال اعتبار ویژه برای روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه خیز جاده ای بوکان اختصاص یافته که از این رقم 30 میلیارد ریال مربوط به حذف نقاط حادثه خیز است.

ارسلان شکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته به بوکان 60 میلیارد ریال نیز برای روکش آسفالت محورهای مواصلاتی این شهرستان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روکش آسفالت 15 کیلومتر از محور بوکان به شهریکند، پنج کیلومتر در هرکدام از مسیرهای بوکان - میاندوآب و بوکان - سقز و سه کیلومتر از محور بوکان - شاهین دژ با مساعد شدن هوا صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه پنج نقطه مستعد تصادف در محور‌های مواصلاتی بوکان شناسایی شده است، اضافه کرد: 2 نقطه پر تصادف محور‌های مواصلاتی بوکان از جمله روستای شیخ لر واقع در محور جاده برهان و پیچ داش آغول واقع در محور شاهین دژ - بوکان در حال مطالعه است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از ساماندهی راه‌های خاکی روستایی بوکان خبر داد و اظهار داشت: 35 کیلومتر از راه‌های خاکی روستایی این شهرستان در سال جاری شن ریزی شده و عملیات تسطیح و رگلاژ در سایر محور‌های روستایی این شهرستان هم به صورت مستمر در جریان است.
وی ادامه داد: در سال جاری برای کمک به نیروهای راهداری بوکان 2دستگاه لودر استیجاری برای برف روبی در محورهای مواصلاتی اختصاص یافته است.
به گزارش ایرنا، بوکان 780 کیلومتر جاده دارد که 640 کیلومتر آن روستایی، 142 کیلومتر اصلی و فرعی و مابقی راه شن ریزی شده و حدود 60 کیلومتر خاکی است.
بوکان درجنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3020/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه حذف نقاط حادثه خيز بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در آزادراه تهران، شمال و محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه، مسیر (رفت و برگشت) تردد خودرو‌ها درحال حاضر روان گزارش شده است

در ضمن این محور‌ها فاقد مداخلات جوی است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز، آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد