Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشمس‌الدین فلاح هاشمی، دبیر علمی مسابقه رمان‌نویسی خودنویس پیرامون تعداد شرکت کنندگان، به جام‌جم آنلاین گفت: پیش از شروع کار متخصصان این حوزه به ما گفتند، اگر 150 اثر برای شما ارسال شود یعنی توانسته‎اید کار خود را به درستی انجام دهید؛ اما شاهد بودیم که تا دو روز پیش از پایان مهلت ارسال آثار 170 اثر به دست‌مان رسید و تا پایان مهلت ثبت نام نیز با رقم شگفت‌انگیزی مواجه شدیم که موفقیت بزرگی برای این جشنواره محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: عدد آثار رسیده منهای آثار پستی چیزی حدود 460 اثر است، آن هم در حالی که ما به دلیل پایان مهلت ارسال آثار حجم زیادی از متقاضیان را نتوانستیم بپذیریم.

هاشمی با اشاره به تغییرات جزئی جدول زمان‌بندی مسابقه گفت: به دلیل آنکه حجم آثار رسیده خیلی بیشتر از برآورد اولیه ما بود، طبیعتا زمان داوری آثار هم بیشتر از برنامه ریزی قبلی طول می‌کشد. نمی‌توانیم تاریخ دقیقی اعلام کنیم اما تصور می‌کنم نیمه دوم دی ماه کار داوری به پایان رسیده و نتایج اعلام خواهد شد.

دبیر علمی مسابقه خودنویس در پاسخ به اینکه آیا استعدادهای نویسندگی حرفه‌ای در میان آثار رسیده وجود دارد یاخیر پاسخ داد: استعدادهای زیادی در بین شرکت‌کننده‌های این مسابقه وجود داشته و برخی آثار آنقدر جذاب بوده‌اند که ما با شرکت کننده تماس گرفته‌ایم تابدانیم چه کسی با چه ویژگی‌هایی این داستان را نوشته است.

او ادامه داد: بنده برای داوری یک رمان 250 صفحه‌ای به دستم رسید که علی رغم خستگی زیاد و دست‌نویس بودنش تا نیمه شب مرا به دنبال خود کشاند. روز بعد که با نویسنده تماس گرفتم متوجه شدم نویسنده رمان خانمی اهل یکی از شهرستان‌های کشور هستند که اتفاقا دو فرزند دارند و حدود یک سال برای نگارش این کتاب زمان گذاشته‌اند؛ این واقعا برای خود من شگفت‌انگیز بود.

هاشمی در خصوص آینده مسابقه خودنویس هم مطرح کرد: صد در صد این حرکت ادامه خواهد داشت و در سال‌های آینده هم ان شاالله با کمک و هم‌فکری انتشارات جام‌جم این کار را گسترش می‌دهیم تا داستان بلند را هم بتوانیم بررسی کنیم. همچنین در تلاشیم دبیرخانه‌ای دائمی راه‌اندازی شود که در تمام طول سال بتواند به طور مداوم نویسندگان با استعداد و تازه کار را شناسایی کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فلاح هاشمی جام جم داستان نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه سال حضور درخشان در شهر ‏میلان با پیراهن روسونری، اولیویه ژیرو بالاخره به پایان کار خود در ‏این تیم رسید و به گزارش آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان ‏ستاره فرانسوی، او در پایان فصل جاری میلان را ترک کرده و برای بازی ‏در لیگ ام‌ال‌اس راهی آمریکا خواهد شد. ‏

ژیرو بعد از 17 سال بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا به نقطه‌ای ‏رسیده که معتقد است با توجه به سن و سالش زمان خداحافظی با ‏این قاره و بازی در آمریکا رسیده است. ستاره فرانسوی سابقه بازی در ‏تیمهای گرنوبل، تورز اف‌سی، مون‌پلیه، آرسنال و چلسی را دارد و از ‏سال 2021 با پیراهن میلان به میدان می‌رود. ‏

قرارداد ژیرو با میلان روز 30 ژوئن امسال به پایان می‌رسد و در گزارش ‏آر ام سی اسپورتس به نقل از نزدیکان او ادعا شد که ژیرو به میلان ‏اطلاع داده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. بر اساس این گزارش ‏سفر ژیرو به آمریکا برای بازی در یک باشگاه لیگ ام‌ال‌اس قطعی ‏است.‏

این رسانه فرانسوی اعلام کرد ژیرو با باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی به ‏توافق رسیده و تنها امضای او پای قراردادی یک سال و نیمه باقی ‏مانده است. در قرارداد ژیرو بند تمدید اتوماتیک یک سال و نیمه هم ‏وجود دارد. ‏

ژیرو با 57 گل زده در 131 بازی ملی بهترین گلزن فوتبال ملی فرانسه ‏است. باید دید آیا ژیرو توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت ‏شده و در یورو 2024 به میدان خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر