Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:47:47 GMT

استاندار کرمان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۴۵۰

استاندار کرمان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان امروز (پنجشنبه) بدو ورود به شهرستان بافت با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی بعد از ورود به شهر بافت توسط امام جمعه و فرماندار بافت و نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه مورد استقبال قرار گرفت.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی نیز استاندار کرمان را در این سفر یک روزه همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدائی همچنین در وهله نخست از روند اجرای پروژه های انتقال آب به کارخانه فولاد، هتل چهار ستاره، نیروگاه برق خورشیدی 10 مگاواتی، کارخانه کرک، مجتمع خدمات گردشگری و کشتارگاه طیور شهرستان بافت بازدید کرد.
بافت یکی از شهرهای کوهستانی کرمان است که در 165 کیلومتری جنوب غرب مرکز این استان قرار دارد.
3029

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شهدا استاندار كرمان بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۹۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه اقتصادی گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری گیلان اظهار کرد: آمارهای نرخ بیکاری و درصد مشارکت اقتصادی در گیلان امیدوارکننده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان ۶.۲ دهم درصد و کمتر از میانگین کشوری است، گفت: مشارکت اقتصادی در کیلان ۴۴.۵ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

عباسی به تشریح اتفاقات تلخ و شیرین سال گذشته در گیلان و کشور پرداخت و بیان کرد: حمله تروریستی و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان و حمله شاهچراغ از جمله حوادث تلخ و راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اهم اتفاقات شیرین سال گذشته است.

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در گیلان افزود: این انتخابات با کمک همه دستگاه‌های امنیتی، نظامی، قضائی، هیأت‌های اجرایی و نظارت بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شد و همه در همه حوزه‌های انتخابیه مورد تأیید قرار گرفت.

استاندار گیلان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد: شعار سال با تأمل نگاری و تلاش مضاعف محقق می‌شود.

عباسی با اشاره به نگاه راهبردی مقام معظم رهبری به مساله اقتصادی و اشتغال بیان کرد: بسیج مردمی در مساله اقتصاد موجب جهش تولید می‌شود و در این راستا مردمی‌سازی اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت کارهای زیربنایی و اقتصادی برای توسعه و پیشرفت استان اضافه کرد: در حوزه اقتصاد دریا محور حرکت‌های اقتصادی خوبی صورت گرفته است و این روند باید استمرار داشته باشند.
عباسی از ۹۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اقتصادی در گیلان خبر داد و بیان کرد: نباید هیچ سرمایه‌گذاری در گیلان معطل بماند.

کد خبر 6062291

دیگر خبرها

  • برخورد پراید و لیفان با ۷ فوتی و زخمی
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • ادای احترام کادر نیروی انتظامی نیشابور به مقام شهدا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت + تصاویر
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی
  • سرمایه گذاری ۹۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه اقتصادی گیلان