Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@19:29:36 GMT

گزینه ساحل عاجی تراکتورسازی پرید

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۴۷۸

به گزارش وانانیوز، 

همین که قرارداد یحیی توره با المپیاکوس با توافق طرفین بعد از چند ماه فسخ شد تا ملی پوش 34 ساله سابق ساحل عاج همین طور باشگاه های بارسلونا و منچسترسیتی به عنوان بازیکن آزاد معرفی شود، گمانه زنی ها در خصوص احتمال اضافه شدن او به تراکتورسازی به اوج خود رسید و طی یک هفته گذشته این نام بارها در اطراف اردوی تیم محبوب تبریز شنیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که باشگاه تراکتورسازی موضعی در قبال این شایعات اتخاذ نکرد برخی رسانه های معتبر اروپا همین طور جزیره امروز با انتشار اخباری کوتاه مدعی شدند یحیی توره تصمیم دارد دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگشته از نیم فصل دوم دوباره در این رقابت ها به میدان برود. به نوشته این رسانه ها ستاره پابه سن گذاشته ساحل عاجی این روزها در لندن مشغول مذاکره با چند باشگاه است.


از وستهام و مانوئل پلگرینی سرمربی سابق او در منچسترسیتی به عنوان یکی از مشتریان یحیی توره نام برده می شود از همین رو این بازیکن در لندن مذاکراتی مخفیانه با چکش ها انجام داده است تا در صورت امکان از نیم فصل دوم برای وستهام به میدان برود. اتفاقی که می تواند به تمامی گمانه زنی ها در خصوص پیوستن احتمالی این بازیکن به باشگاه تبریزی پایان داده و پروژه خرید او را زودتر از حد تصور به بایگانی بفرستد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!

واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن ، با آنچه مدیرعامل باشگاه تبریزی در این مورد می‌گوید، فرق زیادی با هم دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از جدایی خمز از تراکتور، انتخاب سرمربی برای نیمکت این تیم تبدیل به چالش شده و درحالی که روز گذشته این باشگاه در توییتی رسمی اعلام کرد با چند گزینه مطرح در حال مذاکره است امروز خبری منتشر شد که باشگاه تبریزی مذاکراتی با یورگن کلینزمن مربی آلمانی انجام داده است.

در این زمینه رضا کرمانشاهی معاون ورزشی این باشگاه به خبرنگاران گفته است: من هم این موضوع را شنیدم و ظاهار دیروز به او پیامی داده شده است اما از جزییات آن خبر ندارم و اتفاقا می خواهم وارد جلسه با مدیرعامل شوم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

دقایقی بعد اما هوشنگ نصیرزاده در این باره موضعی کاملا برعکس گرفت و نظر معاون خودش را رد کرد.

نصیرزاده با  اعلام اینکه در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم، گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبار را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش، دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم اما نمی توانیم قولی بدهیم.

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • چیزی نمانده یحیی سنوار برای حمام آفتاب به ساحل غزه بیاید! + ویدئو | تمسخر نتانیاهو در کانال ۱۲
  • چیزی نماینده یحیی سنوار برای حمام آفتاب به ساحل غزه بیاید! + ویدئو | تمسخر نتانیاهو در کانال ۱۲