Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-19@22:25:39 GMT

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش +زمان پخش

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۵۸۵

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش +زمان پخش

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» که قرار است در ۵۰ قسمت روانه آنتن شبکه سه سیما شود، به اتمام رسیده و تدوین آن نیز به صورت همزمان انجام شده است.

تصویربرداری فاز اول «لحظه گرگ و میش» که در دهه ۶۰ و ۷۰ می‌گذرد، به تهیه کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان اواخر سال گذشته به پایان رسید و گروه تولید تصویربرداری فاز دوم این مجموعه را که به سال‌های دهه ۸۰ مربوط می‌شود، به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این مجموعه تلویزیونی روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است، روایتی که از دهه شصت آغاز شده و حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی … را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

زمان پخش سریال لحظه گرگ و میش

پس از اتمام پخش سریال «بانوی عمارت» قرار است سریال «لحظه گرگ و میش» از دی ماه روی آنتن برود.

تصویربرداری فاز اول سریال «لحظه‌ گرگ‌ومیش» به تهیه کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان اواخر سال گذشته به پایان رسید.

برخی از لوکیشن‌های فاز دوم با فاز اول مشترک است. همچنین فاز اول در دهه ۶۰ و ۷۰ می‌گذرد و فاز دوم نیز در ادامه آن سالها و ۱۰ سال بعد خواهد بود.

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو، مهدی ملاک و …

در این سریال که در ابتدا «سوگند» نام داشت، فاطمه گودرزی و فرید سجادی حسینی نقش یک زوج و نقش محوری قصه‌ را بازیگری جدید با کاراکتر «حنانه» بر عهده دارد.

این سریال در روزهای پایانی شهریور ۹۶ کلید خورده است.

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ تحولات اقتصاذی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

عوامل دیگر این مجموعه عبارتند از: همایون اسعدیان تهیه کننده و کارگردان، مونا انوری زاده نویسنده،  سعید علیجانی مدیر تولید، سهیل نوروزی مدیر تصویربرداری، مهرداد میرکیانی طراح و مدیر چهره پردازی، بابک کریمی طاری طراح صحنه ،ساسان نخعی مدیر صدابرداری،شیوا رشیدیان طراح لباس، مریم هژیروند مدیر برنامه‌ریزی، پکاه جهان دار و مهدی فهیمی دستیاران کارگردان، ماریا میرنژاد منشی صحنه، مهدی مجلل و رضا بداغی مدیران تدارکات، مهدی حیدری عکاس و فیلمبردار پشت صحنه.

مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه فاز یک این مجموعه که مربوط به دهه ۶۰ بوده به اتمام رسیده است، درباره وضعیت فعلی ساخت این مجموعه یادآور شد: این مجموعه پیش از این در شهریور ماه با مشکل تغییر تهیه‌کننده روبه‌رو شد و وقفه‌ای به آن خورد اما پس از آن فاز یک که مربوط به دهه ۶۰ بود کامل تصویربرداری و به اتمام رسید.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در پایان درباره پخش مجموعه «لحظه گرگ و میش» که چه زمانی خواهد بود؟ گفت: این مجموعه امسال در ایام زمستان پخش خواهد شد.

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار فیلم و سریال زمان پخش سریال شبکه سه سریال شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی مجموعه، سریال نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی با نگاهی طنز به رویدادهای تاریخی جهان ساخته شده است و اثری اقتباسی است که از هفته آینده و ابتدای اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این مجموعه که فضایی طنازانه دارد و برای مخاطب نوجوان تولید شده است همزمان با پخش از شبکه دو از شبکه امید نیز روی آنتن می‌رود.

قصه‌های «هیس، هیچی نیس» در فضایی فانتزی روایت و به تصویر کشیده می‌شود و از آیتم‌های مختلفی از جمله دادگاه، استعدادیابی، سراشپز، تاریخ کاغذی و … تشکیل شده که آیتم سرآشپز ترکیبی از کار رئال و عروسکی است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

در «هیس، هیچی نیس!» از بازیگران تئاتری بهره گرفته شده است که ۱۵ بازیگر اصلی و ۲۰ بازیگر فرعی را شامل می‌شوند.

مجید امیری، علی فرحناک، حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، مهدی برقعی، مجید بخششیان، محمد حاج بابایی، مهناز رودساز، مهدی ملاک و جواد پیروزی از جمله این بازیگران هستند.

همچنین زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه این مجموعه هستند که فصل نخست آن در ٢۶ قسمت به نگارش درآمده است.

سازمان سینمایی سوره، مرکز تولیدات نوجوان را با هدف تمرکز بر مخاطبان کودک و نوجوان و به عنوان یکی از بازوهای تولید آثار هنری خود تاسیس کرده است.

کد خبر 6080873 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید