Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته با برگزاری دیدار‌های هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا مرحله گروهی این مسابقات به پایان رسید و ۱۶ تیم با قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم گروه‌های هشتگانه به دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کردند.

این تیم‌ها روز دوشنبه هفته آینده حریفان بعدی خود را خواهند شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز دوشنبه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

تیم‌های صعود کرده، در ۲ سید مجزا قرار می‌گیرند؛ یکی شامل صدرنشینان گروه‌های هشت گانه و دیگری تیم‌های دوم هر گروه.

طبق قوانین قرعه کشی، هیچ باشگاهی نمی‌تواند با تیمی که در مرحله گروهی با آن همگروه بوده، رو به رو شود؛ از طرفی هیچ باشگاهی با باشگاه هم وطن خود پیکار نخواهد کرد.

بازی‌های رفت مرحله یک هشتم که در تاریخ ۱۲ و ۱۳ و همچنین ۱۹ و ۲۰ فوریه برگزار می‌شوند و صدرنشینان مرحله گروهی در این بازی‌ها مهمان خواهند بود.

دیدار‌های برگشت این مرحله هم تاریخ ۵ و ۶ و همچنین ۱۲ و ۱۳ مارس برگزار خواهد شد.

تیم‌های صعود کرده به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گروه A: بورسیا دروتموند و اتلتیکو مادرید گروه B: بارسلونا و تاتنهام گروه C: پاری سن ژرمن و لیورپول گروه D: پورتو و شالکه گروه E: بایرن مونیخ و آژاکس گروه F: منچسترسیتی و لیون گروه G: رئال مادرید و آث رم گروه H: یوونتوس و منچستریونایتد

گفتنی است تیم‌های سوم این گروه‌ها نیز به لیگ اروپا راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید مقابل زسکامسکو دبل شد/ رم راه صعود ویکتوریا پلژن را به لیگ اروپا باز کرد

انتهای پیام/

همه چیز درباره قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی ۴ به صفر برابر کویت به عنوان تیم نخست از گروه D به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد.   تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست پیدا کرد.    در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور پس از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.   در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه نخست باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.   در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم پایانی جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان می‌رود.    دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل