Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:49:04 GMT

کولاک جاده هریس - مشگین شهر را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۶۹۹

کولاک جاده هریس - مشگین شهر را مسدود کرد

تبریز - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس گفت: جاده هریس - مشگین شهر براثر کولاک شدید دیشب به دلیل برف و یخبندان و برای جلوگیری از حوادث جاده ای تا اطلاع ثانوی مسدود است.

غلامرضا اویسی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : ماموران راهداری هریس به کمک امدادگران هلال احمر هریس و اهر چهار دستگاه خودروی سواری را که دیشب در جاده هریس -مشگین شهر دچار برف وکولاک شده بودند، به نقطه امن انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این عملیات هفت نفر گرفتار درکولاک نیز به منطقه امن جهت اسکان هدایت شدند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هریس ادامه داد: این جاده به دلیل عبور از جنگل های سرسبز چشم انداز زیبایی دارد و از مسیرهای گردشگری منطقه نیز محسوب می شود که از ابتدای آذرماه هرسال تا اول اردیبهشت ماه سال آینده به دلیل جلوگیری از حوادث مختلف مسدود اعلام می شود.
وی اظهار داشت: راه ارتباطی مشگین شهر - هریس به طول 65 کیلومتر با عبور از جنگل های ارسباران مسیر 165 کیلومتری مشگین شهر به تبریز را بیش از 40 کیلومتر کاهش می دهد.
شهرستان هریس با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
7227/6132/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري مسدود بودن هريس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: بر اثر ورود سامانه بارشی اخیربه استان، شاهد بارش شدید باران در محور‌های مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
مرتضی شیروانی افزود: همه گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌ها در مستقر و عملیات پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به لغزندگی محور‌ها مردم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نمایند، درصورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد