Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@16:32:24 GMT

دومین تبعه کانادایی هم در چین بازداشت شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۷۲۴

دومین تبعه کانادایی هم در چین بازداشت شد +عکس

صراط: طبق گزارش‌ها، «مایکل اسپاوُر» کانادایی در شهر «داندونگ» چین به اتهام‌های امنیتی بازداشت شده و تعداد بازداشتی‌های کانادا در این کشور بعد از تنش‌های اخیر بر سر بازداشت مدیر ارشد مالی شرکت «هوآوی» به دو نفر افزایش یافته است. در ادامه تنش‌ها بین چین و کانادا بر سر بازداشت مدیر ارشد مالی شرکت «هوآوی»، حالا رسانه‌ها از بازداشت دومین تبعه کانادایی در چین طی روزهای اخیر خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس طبق این گزارش، این فرد نامش «مایکل اسپاوُر» و او یک کارآفرین کانادایی است.

در صورت تایید خبر بازداشت این تبعه کانادایی، او دومین شهروند این کشور است که در روزهای اخیر و به دنبال تنش‌ها درباره بازداشت مدیر ارشد شرکت «هوآوی» در کانادا، بازداشت شده است. سه شنبه ۲۰ آذر بود که مقام‎‌‌های چینی «مایکل کاوریگ» دیپلمات سابق کانادایی را دستگیر کردند.

بنا بر گزارش رویترز و آسوشیتدپرس، یک مقام چینی گفته است که اداره امنیت دولتی چین در شهر «داندونگ» از دهم دسامبر در حال بازجویی و تحقیق از آقای اسپاوُر است.

مایکل اسپاوُر که طبق گزارش رسانه‌های غربی یک فرد کارآفرین است، در سال ۲۰۱۳ به همراه «دنیس رادمن» بسکتبالیست سابق آمریکایی به کره شمالی سفر و با رهبر این کشور دیدار کرده بود.


مایکل اسپاوُر و «دنیس رادمن» در سفر به کره شمالی

هر چند هنوز کانادا بازداشت دومین شهروند خود در چین را تایید یا تکذیب نکرده‌ است اما مقام‌های پکن پیش از این به اوتاوا درباره عواقب بازداشت مدیر ارشد شرکت «هوآوی» هشدار داده بودند

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان، ظهر امروز در حاشیه پلمب یکی از تالارهای خرم‌آباد بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم‌آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم‌آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمب تالار صادر گردید.

دیگر خبرها

  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • عکس| تصویری از برادرزاده مایکل جکسون درحال بازی در نقش او
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد