Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برخی احتمال‌ها درباره افزایش حقوق کارگران در سال آینده را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به افزایش حقوق کارگران و کارمندان در بودجه سال آینده، گفت: یک نظر براین است که حقوق‌ها در سال آینده به طور کلی 20 درصد افزایش پیدا کند و نظر دیگر این است که حقوق‌ها در سال آینده به صورت پلکانی افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته باید دید دولت در بودجه سال آینده چه مکانیزمی برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته تا بر اساس آن در مجلس تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس کارمندان و بازنشستگان نگران میزان افزایش حقوق خود نباشند، افزود: نمایندگان مجلس حافظ منافع کارگران و کارمندان هستند و در بودجه سال آینده درباره این موضوع بهترین تصمیمات را اتخاذ خواهند کرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید براینکه باید در بودجه سال آینده حقوق و دستمزدها به گونه‌ای افزایش پیدا کند که کفاف زندگی کارگران را بدهد، تصریح کرد:قطعاً در این زمینه جلساتی خواهیم داشت تا بهترین تصمیمات برای این قشر زحمت‌کش اتخاذ شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حقوق مرکز پژوهش های مجلس افزایش رئیس آینده عکس مرد زن جوان زندگی صبح زن جوان پسر پلیس فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند

به گزارش جماران؛ پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است. مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است. 

مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال ۱۴۰۱ تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.

پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

منبع: اعتماد

دیگر خبرها

  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت