Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@09:03:27 GMT

یازدهمین نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۸۷۰

یازدهمین نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک افتتاح شد

به گزارش وانانیوز، 

 این نمایشگاه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران و معاونان شهرداری در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو افتتاح شد.

در جریان افتتاح این نمایشگاه، شهردار تهران از برخی غرفه‌های آن بازدید کرد.  

نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک  با ۱۱۰ غرفه و سه سالن  با هدف شهرسالم و شهروندان سالم تا ۳۰ آذر از ساعت ۹صبح تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران نمایشگاه محصولات غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اکوپارک شهر تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین توکلی‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران امروز در نشست خبری در قالب تبیین برنامه‌های استقبال از بهار و عید نوروز شهرداری تهران اظهار کرد‌: این برنامه‌ها بر اساس طرح‌های تهیه شده در سطح شهر تهران عملیاتی و اجرا خواهد شد و ما میزبان همه اقشار خواهیم بود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ویژه برنامه‌ای نیز در بلوار کشاورز برگزار خواهد شد و در ایام نوروز خانواده‌ها می‌توانند افطار و سحر را در این معبر حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اسکان موقت خانواده ها و افرادی که از شهرستان‌های مختلف به پایتخت مراجعه می‌کنند، گفت: بر اساس تدبیرهای انجام شده در برخی از بوستان‌ها فضای موقتی برای اسکان چند ساعته خانواده‌ها در نظر گرفته شده است و مسافران نوروزی می‌توانند در پارک‌های مورد نظر اقدام به برپایی چادر کنند، البته تحقیقات خوبی در قالب ستاد سفر برای اسکان ثابت و حضور مسافران در هتل‌ها پیش‌بینی شده البته ناگفته نماند اسکان دائم مسافران نوروزی در اختیار شهرداری تهران نیست.

توکلی‌زاده به ساماندهی معتادان متجاهر در دره فرحزاد اشاره کرد و افزود: این محدوده یکی از مناطق قرمز و بحرانی شهر تهران در سالهای گذشته بوده است و در واقع اهالی محله نیز از حضور معتادان و تردد آنها در رنج و غذا بوده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در قالب قرارگاه اجتماعی، تمهیداتی برای ساماندهی دره فرحزاد انجام شد و از 1000 معتادی که در این محدوده تردد داشتند 800 نفر آنها جهت ساماندهی در قالب ماده 16 ارجاع داده شدند و هم اینک این محدوده از حضور معتادان متجاهر پاکسازی شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه به زودی فرحزاد تبدیل به یک اکوپارک خواهد شد افزود: ان‌شاءالله در اردیبهشت‌ماه نخستین اکوپارک شهر تهران را در این محدوده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش و فروش صنایع دستی و محصولات فرهنگی در بازارچه تربچه
  • آمادگی شهرداری بجنورد برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های موقت فرهنگی
  • شهروندان پاسخ های خود را از این سامانه بگیرند | معاون شهردار تهران: کلینیک مشاوره راه اندازی می شود
  • انتصابات جدید در مترو با حکم زاکانی
  • خطوط مترو ۴۹ کیلومتر بیشتر شد | شهردار تهران: تحول بزرگ در توسعه مترو تهران
  • نمایشگاه بهاره با ۱۴۰ غرفه در لرستان
  • نخستین اکوپارک شهر تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود
  • زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند
  • هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو ۳ همت است/ سال آینده چهره تهران از بعد ترافیک تغییر خواهد کرد
  • افتتاح مراکز جدید فرآهنگ برای سالمندان در سال آینده