Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی و حتی قبل از آن و در دوران مبارزات جوانان برومند این سرزمین با رژیم فاسد ستم‌شاهی گرفته تا همین دوران، شهادت و جان فدایی در راه اسلام و حفظ حریم اهل بیت(علیهم السلام) و  انقلاب، به عنصر جدایی ناپذیر نظام جمهوری اسلامی بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارج نهادن به  شهدا و معزز داشتن خانواده‌های آنان نیز امری مهم و ضروری در این راستاست. تا جایی که حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای(حفظه الله) گفته‌اند: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

صفحه اینستاگرام سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی(دامت توفیقاته) تصویری از دیدار صبح امروز این فرمانده مقتدر سپاه اسلام با جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی نوشت:

جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، صبح امروز با سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کردند. ۹۷/۹/۲۲
‌‌‌
التقى عدد من عوائل شهداء الدفاع عن المقدسات بقائد فيلق القدس في حرس الثورة الإسلامية اللواء قاسم سليماني. ۲۰۱۸/۱۲/۱۳

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همزمان با سال جدید از طرف مخابرات منطقه آذربایجان غربی با خانواده‌ی شهید عبدالکریم عطاری در شهرستان مهاباد دیدار و از آنها قدردانی شد.

نیلوفری، رئیس اداره مخابرات مهاباد و فاتحی، مسئول ایثارگران مخابرات منطقه در دیدار با خانواده شهید عطاری، یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشتند و افزودند: ما امنیت و آسایش امروز در کشور عزیزمان را مدیون خون پاک شهیدان و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران هستیم که در دوران جنگ تحمیلی و دوران انقلاب از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

در دیدار با خانواده شهید عبدالکریم عطاری که با  حضور رئیس اداره مخابرات مهاباد، مسئول امور ایثارگران مخابرات منطقه، نماینده امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید شهرستان مهاباد صورت پذیرفت حاضران ضمن قرائت فاتحه به روح شهدا، یاد و خاطره این شهید را زنده نگه‌ داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو
  • خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت قم تجلیل شدند
  • خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت قم تجلیل شدند
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • دیدار سردار رادان با خانواده شهید محمدرضا جمالی‌
  • انتخابات ۱۱ اسفند، از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • عکس آخرین افطاری سردار سلیمانی!
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • سید موسوی