Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:05:08 GMT

400 جلد کتاب به کتابخانه گل محمدی باقرشهر اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۹۷۰

400 جلد کتاب به کتابخانه گل محمدی باقرشهر اهدا شد

شهرری- ایرنا- شهردار باقرشهر از اهدای 400 جلد کتاب به کتابخانه گل محمدی این شهر همزمان با هفته فرهنگی ری و فریضه زیبای نذر کتاب توسط یکی از کارمندان شهرداری خبر داد.

علیرضا ناصری پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کارمند شهرداری باقرشهراین 400 جلد کتاب را با محتوای روان شناسی، تاریخ، رسانه، قانون اساسی، دین، ادبیات به نیت شهدای گمنام به کتابخانه گل محمدی باقر شهر اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این حرکت فرهنگی ارزشمند در راستای نذر کتاب در هفته فرهنگی ری (18 تا 23 آذرماه) و همچنین به بهانه میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم (ع) انجام شد.
شهردار باقرشهر افزود: این هفته فرصت مناسبی است تا شهروندان کتابهای انباشته شده در منزل را با نذر فرهنگی در اختیار مردم قرار دهند، چرا که این امر یکی از ابزارهای خوب توسعه سرانه مطالعه محسوب می شود.
وی بیان کرد: طرح اهدای کتاب باید به عنوان یک سنت حسنه در بین مردم فرهنگسازی و نهادینه شود تا بتوان با این طرح بخشی از نیاز منابع کتابخانه‌های عمومی شهر را برطرف کرد.
شهرستان ری در جنوب تهران دارای 25 باب کتابخانه است که از این تعداد، 11 باب کتابخانه شهری، 6 باب روستایی و هشت باب کتابخانه مشارکتی است.
باقرشهر با مساحت 55 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 59 هزار نفر در 13 کیلومتری جنوب شهرستان ری قرار دارد.
1970/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی اهدای کتاب باقرشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند

سرگرد سیدرضا جعفری مدیر درمانگاه شهید ثمره سپاه زرند گفت: اهدای خون تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی اسـت که امید بـه زندگی را در افراد نیازمند بـه این فرآورده حیات بخش ارتقا می‌بخشد و سبب التیام روند درمانی آنان می‌شود.

وی افزود: شعار هفته سلامت سال ۱۴۰۳ اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری هاست که در این زمینه اقدامات مهمی طی این هفته از سوی درمانگاه شهیدثمره زرند انجام شده است. 

سرگرد جعفری تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهیده برهان نژاد از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که ازکادر درمان بیمارستان امام علی (ع) بوده است، در این راستا انجام شد.

وی افزود: اردوی جهادی خدمات پزشکی و پرستاری به صورت رایگان در روستای جرجافک،  برگزاری کوهپیمایی عمومی، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش و سخنرانی سبک زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب از دیگر کار‌های تیم جهادی درمانگاه شهیدثمره بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند