Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:00:04 GMT

طرح زمستانی پلیس راه در آذربایجان غربی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۹۹۳

طرح زمستانی پلیس راه در آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه- ایرنا- طرح زمستانی پلیس راه با هدف کاهش سوانح رانندگی فصل زمستان در جاده های آذربایجان غربی آغاز شده و تا اواخر اسفندماه امسال ادامه دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربیروز پنجشنبه در آیین آغاز این طرح گفت: از امروز تا روزهای پایانی اسفند امسال، یکهزار و 100 نفر از کارکنان پلیس برای اجرای طرح زمستانی در استان مشارکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ علی سعیدی افزود: 170 تیم کنترل محسوس و 28 تیم کنترل نامحسوس در این مدت فعال هستند و رفت و آمدهای جاده ای را کنترل می کنند.
وی ادامه داد: نیروهای پلیس با استقرار در گردنه های برف گیر و نقاط حادثه خیز جاده ای ضمن بررسی حوادث احتمالی، فعالیت های پیشگیرانه را نیز در این مناطق مهم و حساس انجام دهند.
به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی سهولت رفت و آمد جاده ای بدون هرگونه ترافیک از دیگر اهداف اجرای طرح زمستانه پلیس راه است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی یکی از استان های سردسیر کشور به شمار می رود و حدود پنج ماه از سال در این استان را ماه های سرد تشکیل می دهند.
اجرای طرح زمستانی با توجه به وجود 17 گردنه برفگیر یکی از ضرورت های کاهش تصادف و سوانح رانندگی در آذربایجان غربی است زیرا در بیش از دو سوم زمستان، در این گردنه ها برف و یخبندان وجود دارد.
همه ساله از نیمه دوم آذرماه تا نیمه دوم اسفندماه طرح زمستانی پلیس راه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.
9918/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی طرح زمستانه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

حجم ویدیو: 2.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی