Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ مراسم گشایش این نمایشگاه امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف ایران و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط برگزار شد.

در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی بیش از 445 شرکت کننده داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 12 کشور خارجی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ابوالحسنی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب گفت:­در این نمایشگاه 400 شرکت داخلی از جمهوری اسلامی ایران و 45 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، سوئد، آلمان، فرانسه، چین، ترکیه و کره جنوبی حضور و مشارکت دارند و نوین ترین تولیدات و خدمات خودشان را ارائه می کنند.

وی افزود: شرکت های داخلی و خارجی حاضر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته ؛جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ،دستگاه های بسته بندی،دستگاه ها و تجهیزات کد گذاری، دستگاه های پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتی را به نمایش می گذارند.

رئیس ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی اضافه کرد: این شرکت ها همچنین روش های نوین بسته بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز به نمایش می گذارند.

ابوالحسنی گفت: در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ، یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار می شود.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت چاپ، نخستین همایش بین المللی صنعت چاپ نیز در سالن شماره دو نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و در آن شخصیت هایی از کشورهایی کره جنوبی، چین و تایوان و همچنین برخی از مقامات کشورمان و شخصیت های علمی سخنرانی خواهند کرد.

ابوالحسنی­­ با بیان اینکه در چهار روز برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای افغانستان، عراق، چین، کره جنوبی و تایوان از نمایشگاه بازدید کنند و با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری و اقتصادی می شوند.

رئیس ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی گفت: 30 درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین‌آلات چاپ ، 40 درصد در اختیار ماشین آلات بسته‌بندی و 35 درصد نیز در اختیار دیگر بخش های مرتبط قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ماشین‌آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش های بسیاری است و نمی‌توان آن را در مدت کوتاهی سرهم کرد، اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها هستیم.

ابوالحسنی ادامه داد: هدف از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ؛ ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل، حمایت از صنایع داخلی و انتقال دانش و تکنولوژی است.

گفتنی است؛­ بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته از امروز تا 25 آذرماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت ارشاد فرانسه ترکیه کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد