Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- شاهین بیانی، پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار تیم سابق خود مقابل پدیده بیان کرد:

خوشبختانه آبی پوشان در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشتند و توانسته اند چند بازی را با نتایج خود به پیروزی برسند و حالا با یک روحیه خوب به مصاف پدیده ای خواهند رفت که در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی تاکید کرد:

استقلال تمام هدفش قهرمانی در پایان فصل است و اگر چه کمی دیر شروع کرد اما می تواند در نیم فصل دوم روند رو رشد خود را ادامه داده و خود را به صدر جدول برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط تیم پدیده هم گفت:

این تیم با یحیی گل محمدی شروع خوبی داشته و توانسته نتایج قابل قبولی هم کسب کند. آنها تا به اینجای کار هم کار بزرگی انجام داده که توانسته اند چند هفته صدرنشین باشند. با تمام احترامی که برای کادر فنی و بازیکنان پدیده قائل هستم فکر می کنم آنها در نیم فصل دوم نتوانند جایگاه خود را حفظ کرده و به رده های پایین تر سقوط می کنند. 

بیانی با انتقاد از عملکرد مهاجمان استقلال که نتوانسته اند گل های زیادی به ثمر برسانند گفت:

متاسفانه در این فصل شاهد هستیم که بیشتر گل های استقلال را مدافعان و هافبک ها به ثمر رسانده اند و مهاجمان نقش زیادی در ۱۸ گل استقلال نداشته اند.

وی در ادامه در خصوص بازیکنان خارجی استقلال هم گفت:

تا به حال چنین بازیکنان ضعیفی را در استقلال ندیده بودم. الحاجی گرو و نیومایر در حد و اندازه های استقلال و فوتبال ایران نیستند! آنها باید هر چه زودتر بعد از بازی با پدیده از آبی پوشان جدا شوند!

پیشکسوت استقلال تصریح کرد:

این دو بازیکن تنها برای استقلال هزینه درست کرده اند و اگر می خواهیم پول های هنگفتی که به اینها بدهیم می توانیم از جوانان فوتبال کشور خودمان استفاده کنیم که هم آینده فوتبال ایران هستند و هم به مراتب کیفیت بیشتری از بازیکنان خارجی دارند.

بیانی در پاسخ به این پرسش که آبی پوشان در چه خطوطی دچار ضعف هستند، خاطرنشان کرد:

یک مدافع و یک مهاجم نیاز استقلال است. مهاجمی که مثل کی روش در سپاهان باشد و بتواند برای استقلال گلزنی کند و در قلب دفاع هم به یک مدافع خوب نیاز داریم تا اگر مدافعی دچار مصدومیت شد جانشین خوبی برای او وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد:

در خصوص مرتضی تبریزی هم باید بگویم عجیب است که چرا این بازیکن با آن همه سر و صدا و هزینه به استقلال آمد اما این روزها نیمکت نشین شده است و شفر باید در این خصوص پاسخگو باشد. تبریزی، مهاجم بسیار خوبی است که اگر در پست اصلی اش قرار داشته باشد می تواند گل های خوبی برای استقلال به ثمر برساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی، بازیکن جوان باشگاه بارسلونا که به صورت قرضی در برایتون حضور دارد، هفته‌های پایانی دوره قرضی را در این باشگاه لیگ برتری به پایان می‌رساند.

این مهاجم 21 ساله پس از نیمکت نشینی در آخرین بازی که تیمش با نتیجه 0-4 مقابل منچسترسیتی شکست خورد، مورد توجه رسانه‌های انگلیسی قرار گرفته است.

از روبرتو دی زربی در نشست خبری امروزش سوال شد که آیا دوست داردد فاتی زمان بیشتری در ترکیب داشته باشد تا به او کمک کند پتانسیل خود را نشان دهد؟ پاسخ این مربی او از نظر لحن گفتار و محتوایی بسیار سرد بود. دی زربی گفت:"نمی‌دانم."

دی زربی که قبل از عوض شدن نظر ژاوی هرناندز برای جدایی از بارسا یکی از گزینه‌های جدی باشگاه اسپانیایی برای مربیگری در این تیم بود، پیام تلخی را به مهاجم 21 ساله اسپانیایی داد.

این پاسخ کامل دی زربی به سوالی در مورد فاتی بود:"آنسو یک استعداد بزرگ و استثنایی است. اما من نمی‌دانم. من باید با تونی بلوم، مدیر ورزشی، مدیران تیم و مدیر استعدادیابی باشگاه ملاقات کنم، سپس با هم صحبت خواهیم کرد."

آنسو فاتی با انتقال قرضی از بارسا که تا سال 2027 با آن قرارداد دارد، موافقت کرد تا به فرم ایده آلی که قبل از عمل جراحی زانو داشت، دست پیدا کند. با این حال او نمایش چندان درخشانی نداشته و طی 1027 دقیقه بازی تنها 4 گل زده و یک پاس گل طی 28 بازی ارسال کرده است.  تابستان امسال آنسو فاتی و بارسا دوباره در مورد بهترین تصمیم برای از سرگیری مجدد حرفه او صحبت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • این خبرها را از دست ندهید
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند