Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور فراتر از انتظار نتیجه گرفته و اینک در یک قدمی حتی قهرمانی نیم فصل قرار دارد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پدیده در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور فراتر از انتظار نتیجه گرفته و اینک در یک قدمی حتی قهرمانی نیم فصل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اگر در دو بازی آخر پدیده نتایج بهتری کسب می‌کرد اینک دیگر قهرمانی نیم فصل این تیم اما و اگر هم نداشت و آنها با اقتدار می‌توانستند صدرنشین لیگ برتر باشند.

شاگردان گل محمدی تا اینجای لیگ نیز شاهکار کرده‌‌اند و هم اینکه امروز آنها در ردیف مدعیان هستند شاید خوش بین‌ترین هوادار پدیده نیز تصوری از آن نداشت اما این امر امروز محقق شده و آنها اگر بتوانند استقلال آماده شفر را در تهران زمین‌گیر کنند شانس زیادی برای قهرمانی نیم فصل دارند.

البته وضعیت پدیده دیگر مانند چند هفته پیش نیست که کاری به سایر رقبا نداشته باشد؛ از قضا آنها باید منتظر نتایج سپاهان و پرسپولیس هم باشند و سه ضلعی نیم فصل لیگ قهرمان را مشخص کند؛ سه ضلعی که قطعا در نیم فصل دوم تبدیل به مربع خواهد شد و استقلال و یا تراکتور و یا شاید هم هر دو به صف مدعیان بپیوندند.

استقلال تهران- پدیده خراسان؛ معادلات صدرنشینان لیگ تغییر می‌کندهواداران پدیده خراسان برای دیدار با استقلال به تهران اعزام می‌شوندمحمدحسین مرادمند: باید استقلال را ببریم/ هیچ‌کس از پدیده توقع قهرمانی ندارد

پدیده امروز باید مانند بازی رفت سال گذشته بتواند استقلال را در تهران شکست دهد و البته با تساوی نیز و البته با شرایطی بسیار خاص مثل شکست توامان سپاهان و پرسپولیس نیز به قهرمانی می‌رسد.

در مجموع کار امروز پدیده بسیار سخت بنظر می‌رسد زیرا از قضا استقلال برخلاف چند هفته قبل خود شرایطی بسیار خوب را تجربه کرده است و سه برد پیاپی دال و شاهدی بر این مسئله است و این کار پدیده را بسیار سخت کرده است.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه تهران است

مطابق گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران از ابتدای هفته آینده با نفوذ سامانه بارشی جدید افزایش ابر و بارش باران برای سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، مطابق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان استان تهران از امروز تا جمعه قسمتی ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعات بارش پراکنده باران، گاهی وزش باد شدید و رگبار در نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین رخداد تگرگ نیز در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

در روزهای شنبه و یکشنبه هم آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد و در نواحی جنوبی افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است از عصر یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگر به‌تدریج افزایش ابر و از اواخر وقت بارش باران مورد انتظار است.

منبع: فارس

کد خبر 751827

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!
  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • سامانه بارشی جدید در راه تهران است
  • محرومیت سنگین در انتظار هافبک استقلال
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم