Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با تأکید بر اینکه طبق مصوبات قانونی ارائه غذای سالم به شهروندان یکی از وظایف شهرداری در سازمان میادین میوه و تره‌بار است گفت: من هر هفته از میادین میوه و تره بار خرید می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در افتتاح یازدهمین نمایشگاه محصولات ارگانیک که به همت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری در بوستان گفتگو برگزار شد، گفت: برای تداوم غذای سالم برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ارائه مواد غذایی سالم و محصولات غذایی مانند خواربار را به عنوان یکی از وظایف خود انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران با بیان اینکه توزیع محصولات غذایی سالم یکی از وظایف اصلی حاکمیت‌ها در کل دنیا است، اظهار کرد: در کشور ما هم به خاطر مصوبات قانونی جزو وظایف شهرداری در سازمان میادین میوه و تره‌بار است.

وی با بیان اینکه موضوع محصولات ارگانیک چند دهه است که اجرا شده، گفت: بی توجهی به مصرف سموم کشاورزی تأثیر مستقیمی بر فرآورده‌های غذایی دارد و لذا در این نمایشگاه مؤسسات بین‌المللی برای محصولات دارای کیفیت لازم گواهی صادر می‌کند و این نشان از  آن دارد که محصولات تأیید شده قابل صادر شدن به سایر نقاط دنیا هم هستند.

حناچی تصریح کرد: چون موضوعی مهمتر از سلامت شهروندان برای ما وجود ندارد لذا این مسیر را  ترغیب می‌کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه محصولات ارگانیک به دلیل کنترل‌های جدی‌تری که دارند در همه جای دنیا با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند، بیان کرد: در کشور ما هم محصولات ارگانیک از سایر محصولات مقداری گران‌تر هستند.

وی در پایان در پاسخ  به سوالی مبنی بر اینکه خود شما هر چند وقت یکبار از میادین میوه و تره‌بار خرید می‌کنید، گفت: من هر هفته از میادین میوه و تره‌بار خرید می‌کنم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غذای سالم ارگانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در جامعه از مهمترین وظایف رسانه ها است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: امیدآفرینی در جامعه از مهمترین وظایف رسانه ها است.

اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۲۶ اسفندماه) در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر که در سالن پیامبر اعظم در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه رسانه در دنیا یکی از مهمترین ابزار در خدمت اهداف و قدرت طلبی است، اظهار کرد: برخی کشورهای دنیا به هر شیوه ای از ابزار رسانه برای رسیدن به قدرت استفاده می کنند اما در انقلاب اسلامی، رسانه ابزاری در خدمت دین است که در چارچوب خاصی فعالیت می کند.

وی با تأکید بر اینکه کار رسانه ای باید در چارچوب دین و اخلاق باشد، افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود همواره بر امید آفرینی توسط رسانه ها در جامعه تاکید دارد که این امر به معنی پوشاندن ضعف ها و کاستی ها نیست.

استاندار کردستان عنوان کرد: طی امسال اقدامات مهمی برای توسعه استان صورت گرفته است و هنوز کارهای زیادی برای انجام هم مانده است که ارائه این خدمات و بازتاب آن بین مردم نیاز به همراهی رسانه ها و دوری از سیاه نمایی آنها دارد.

وی، مهاجرت معکوس در ۱۹۰ روستا و بازگشت ۵۰ هزار نفر به روستاها را در سطح استان کردستان، نتیجه ارائه خدمات دولت در استان ذکر کرد و ادامه داد: طی دو سال اخیر ۷۶۸ طرح آبخیزداری در استان عملیاتی شده که نتیجه آن افزایش ۶۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در کردستان بوده است.

کوشا ادامه داد: نقد منصفانه باید سرلوحه کار رسانه های استان باشد و بین نقاط ضعف و قوت تمایز قائل شوند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برای خرید آجیل و شیرینی عید این نکات را رعایت کنید
  • معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی
  • ۳ میلیارد نفر جمعیت جهان توانایی تامین غذای سالم را ندارند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۸ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق
  • آغاز عرضه میوه شب عید در میادین میوه و تره بار تهران
  • عرضه مستقیم آبزیان در میادین میوه و تره‌بار/ توزیع کنسرو ماهی با تخفیف ۲۰ درصدی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۷ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق
  • امیدآفرینی در جامعه از مهمترین وظایف رسانه ها است
  • عرضه مستقیم آبزیان با ۲۰ درصد تخفیف شب عید در میادین میوه و تره بار
  • اعلام قیمت خرما در میادین میوه و تره بار تهران