Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - مديرکل سرمايه گذاري سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي اقتصادي و فني ايران گفت: تدوين فرصت هاي سرمايه گذاري در قالب استاندارد هاي ملي، پيش نياز اصلي تامين و استفاده از منابع مالي داخلي و بين المللي و جذب سرمايه گذاري است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي اداره کل امور اقتصادي و دارايي يزد، احمد جمالي در ديدار با معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استانداري يزد اظهار داشت : هم زمان با تدوين فرصت هاي سرمايه گذاري در استان ها، تعريف و معرفي يک برند خاص در حوزه سرمايه گذاري نيز مي تواند به فرايند بازاريابي تامين منابع مالي کمک کند و آن را تسريع بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به عملکرد مطلوب مرکز خدمات سرمايه گذاري يزد اشاره کرد و افزود: يکي از اقدامات شاخص اين مرکز که در سطح ملي اثرگذار بود، پيگيري کامل و مستمر براي رفع مشکلات قانوني و اداري در فرايند سرمايه گذاري در نيروگاه هاي خورشيدي است.
مديرکل سرمايه گذاري سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي اقتصادي و فني ايران ادامه داد: اين موضوع موجب شد موانع سرمايه گذاري اين حوزه رفع و يزد به استان پيشرو در جذب سرمايه گذاري خارجي در اين حوزه تبديل شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استانداري يزد هم در اين نشست گفت: برنامه هاي مناسبي براي جلب و جذب سرمايه گذاري خارجي تدوين و در دستور کار مرکز خدمات سرمايه گذاري قرار گرفت که هدف ما تبديل آن به مرکز گفتمان سازي در حوزه اقتصاد و سرمايه گذاري است.
علي زيني وند همچنين از تشکيل کارگروهي در استان براي تعريف و نهايي کردن برند افتصادي گردشگري استان به منظور ترويج هماهنگ آن در سطح ملي و بين المللي خبر داد.
مديرکل امور اقتصادي و دارايي يزد هم در اين ديدار با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده براي تدوين فرصت هاي سرمايه گذاري گفت: تاکنون 30 فرصت سرمايه گذاري شناسايي و مورد تائيد سازمان سرمايه گذاري قرار گرفت.
علي نمازي افزود : تاکنون پنج پروژه نيروگاه خورشيدي با مشارکت سرمايه گذاران خارجي در استان به بهره برداري رسيده است.
مرکز خدمات سرمايه گذاري استان در نيمه دوم سال 1395 راه اندازي شد و توانست نسبت به تحقق 125 درصدي اهداف تعيين شده براي استان در حوزه جلب سرمايه گذاري خارجي در سال 1396 اقدام کند که از اين لحاظ جزو 10 استان برتر است.
1968/ 2047
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین سند ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی

نفیسه حسینی یکتا مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در مراسم دوازدهمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی گفت: طب گیاهان دارویی از رشد خوبی در ایران برخوردار شده است. 

وی بیان کرد: سند ملی گیاهان دارویی و طب سنتی را در کشور تدوین کرده‌ایم و معتقدیم که باید از ظرفیت بالای طب سنتی و گیاهان دارویی استفاده بهینه شود. 

حسینی یکتا ادامه داد: اکنون موضوع ادغام طب ایرانی در نظام سلامت مطرح است و این مسئله در حوزه‌های مختلف بهداشت، درمان و دارویی موثر خواهد بود.  

وی افزود: طب سنتی در کنار متغیرهای اقتصاد و سلامت موثر و اثربخش خواهد بود.

ظرفیت غنی ایران در زمینه گیاهان دارویی 

در ادامه مراسم شمس اردکانی دبیر ستاد گیاهان دارویی دبیر ستاد گیاهان دارویی معاومت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: منابع طبیعی کشور در زمینه گیاهان دارویی بسیار غنی است و در این خصوص باید از ظرفیت بی نظیر ایران در حوزه طب سنتی استفاده بهینه را داشته باشیم.  

وی بیان کرد: توسعه حوزه طب سنتی سبب ارتقلی سلامت جامعه خواهد شد و امیدواریم این امر محقق شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • تدوین سند ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند