Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین – ایرنا - نماینده رئیس جمهوری در حوزه نماز گفت: باید از تمامی ظرفیت ها برای ترویج فریضه نماز و ارتقای جایگاه آن استفاده شود.

به گزارش ایرنا، محمد حسین رضایی روز پنجشنبه در اجلاس استانی نماز در قزوین افزود: از مسئولان و مردم انتظار می رود هرکاری می توانند برای نماز انجام دهند و راحت ترین کار این است که خود را خادم نماز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مدیران و مسئولان باید از فرصت استفاده کرده و همه ظرفیت های خود را برای نماز صرف کنند چون هیچکدام نمی دانیم تا کی مناصب و جایگاه ها برای ما باقی خواهد ماند.
این مسئول ادامه داد: باید از همین حالا تصمیم بگیریم خادم نماز باشیم و دراین فضای معنوی از خدا بخواهیم ما را از جمله کسانی قرار دهد که از همه ظرفیت های خود برای اقامه نماز استفاده می کنند.
وی به حاضران در این همایش توصیه کرد: هرکجا هستید حتی در خانه و اداره نیز خادم نماز باشید چون بسیاری می خواهند خادم امام رضا (ع) و امامزاده باشند در حالی که توفیق نمی یابند اما به راحتی می توان خادم نماز شد.
این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی، افزود: ایشان همیشه می گفت به نماز نگویید من کار دارم به کار بگویید من نماز دارم و این توجه به نماز در کنار سایر ویژگی های اخلاقی موجب شده همگان از وی همواره به نیکی یاد شود.
رضایی با اشاره به اجلاس نماز،گفت در این اجلاس ها باید به دنبال یک دستاورد و نتیجه برای ترویج نماز باشیم.
6101*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی معارف نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن روز خلبان را به تمامی فعالان صنعت هوانوردی تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در پیامی فرارسیدن روز خلبان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز خلبان را به تمامی خلبانان سرزمینم، کسانی که جاذبه های آسمان برای آنها از جاذبه زمین بیشتر است تبریک می گویم و پروازهایی ایمن را برای شما پرندگان آسمان ایران عزیز آرزو دارم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت