Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، پارس جنوبی علیرغم روزهای خوب مالی در لیگ دسته اول، با صعود به لیگ برتر طی دو فصل اخیر شرایط مالی مناسبی را پشت سر نگذاشته و در این فصل نیز بازیکنان این تیم بارها به دلیل عدم توجه مسوولان به مفاد قرارداد مالی، تهدید به اعتصاب کرده‌اند که با ممانعت کادرفنی و مهدی تارتار همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوولان جمی اما پیش از دیدار پایانی نیم فصل برابر پارس جنوبی موفق شدند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا آنها با روحیه مناسبی برای این بازی بزرگ در استادیوم آزادی آماده شوند. اما در شرایطی که به بازیکنان تیم اعلام شده بود با تامین منابع مالی لازم 35 درصد از قرارداد تا پیش از نیم فصل به آنها پرداخت خواهد شد، انتشار خبری مبنی بر پرداخت 50 درصدی به کادرفنی و مهدی تارتار باعث ناراحتی آنها شده است.

مهدی تارتار که طی دو فصل اخیر موفق به کسب نتایج خوبی در این تیم شده، پیش از دیدار با ذوب آهن نیز خبر از مذاکره با فولاد خوزستان را تایید کرده بود و اکنون مدیران این باشگاه با توجه به نیمکت لرزان دیگر تیم‌ها به دنبال حفظ او هستند و بر این اساس گفته می‌شود در شرایطی که بازیکنان 35 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، او پیش از دیدار با پرسپولیس موفق به دریافت 50 درصد قراردادش شده است. 

موضوعی که ناراحتی بازیکنان را نیز در پی داشته است و آنها معتقدند در این شرایط حساس که آنها هفته‌ها با توجه به درخواست مهدی تارتار از تصمیم برای اعتصاب و ترک تمرین و قبول پیشنهاد دیگر تیم‌ها صرفنظر کرده‌اند، تفاوت دریافتی نباید صورت می‌گرفت و زمزمه گلایه آنها و تهدید برای ترک تیم در نیم فصل شکل گرفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی تارتار پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!