Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، پرویز سروری سرپرست دفتر آستان قدس رضوی استان تهران در این مراسم با بیان اینکه ۹ قلم جهیزیه با اعتباری حدود ۱۲ میلیون تومان به هر زوج اختصاص دارد گفت: آستان قدس رضوی استان تهران با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موسسه خیریه حضرت رقیه هر سال به حمایت از زوج های جوان محروم می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۷۰ درصد اعتبارات این اقلام را خیران تامین کرده اند و امیدواریم بتوانیم یک وام سه میلیون تومانی نیز به نیازمندان اهدا کنیم و یکی دیگر از برنامه های ما سفر زوج های جوان به مشهد الرضا علیه السلام است.

سجاد صمدیان رئیس موسسه خیریه حضرت رقیه نیز گفت: امروز ۱۰۰ جهیزیه به زوج های محروم استان تهران اعطا شد و در نظر داریم تا پایان سال ۳۲۰ جهیزیه دیگر را به نیازمندان اهدا کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جهیزیه آستان قدس رضوی استان تهران سروری وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران