Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر گفت: چهارشنبه شب (بیست‌ویکم آذر ماه) برخورد یک دستگاه خودروی پراید با دو عابر پیاده یک زن و یک مرد در محور "مرند—‌جلفا" (سه راهی گلین قیه)، اورژانس را به محل حادثه کشاند. وی افزود: این سانحه فوت هر دو عابر حدودا 40 ساله را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جاده شادی برنا عابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان به تشریح عملکرد این اداره طی سال گذشته پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر آقایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان اظهار کرد: یکی از عملیات راهداری که در جهت ارتقای ایمنی تردد نقش دارد خط کشی است و خط کشی جاده ها کمک مهمی برای رانندگان و کاربران جاده ای می کند و براین اساس این اداره طی سال ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال توانست ۱۵۳ کیلومتر از محورهای شهرستان را خط کشی کند.

آقایی در ادامه به دیگر امور راهداری انجام شده طی سال ۱۴۰۲ به آشکار سازی نقاط حادثه خیز مسجدالحسین واقع در محور قدیم کاشان_قم و قوس گازی بعد از سه راهی استرک محور کاشان_مشهد اردهال اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۴۸ کیلومتر عملیات شانه سازی در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان کاشان انجام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در سال گذشته ۲۱کیلومتر روکش آسفالت در راه های حوزه شهرستان کاشان با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال اجرا شده،که شامل محور ترانزیتی بادرود حدفاصل سیکل ترکیبی تا شرکت فولاد امیرکبیر به طول ۴کیلومتر،سه راهی قمصر تا دوراهی معدن ورتاوه به طول ۴کیلومتر،محور قهرود به کامو به طول ۲کیلومتر، محور کاشان_مشهد اردهال به طول ۳کیلومتر،محور مشهد اردهال به کاشان حدفاصل سه راهی چنار تا سه راهی نیاسر به طول ۷کیلومتر، محور قدیم کاشان_قم به طول یک کیلومتر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال