Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:48:54 GMT

روسیه یک دیپلمات اسلواکی را عنصر نامطلوب خواند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۱۵۴

روسیه یک دیپلمات اسلواکی را عنصر نامطلوب خواند

مسکو - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که یک دیپلمات نظامی اسلواکی در مسکو عنصر نامطلوب شناخته شده است و باید هر چه زودتر خاک این کشور را ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی در ساختمان وزارت امور خارجه روسیه گفت: روز سه شنبه به سفیر اسلواکی اعلام شده است که این فرد باید در طول 48 ساعت از روسیه خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است اسلواکی روز 14 آذر ماه یک دیپلمات روسیه را به اتهام جاسوسی علیه این کشور و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، اخراج کرد.
«پیتر پلگرینی» نخست وزیر اسلواکی گفته بود که یک دیپلمات روس که در این کشور مشغول جاسوسی بوده شناسایی و از این کشور اخراج شده است.
خبر در حال تکمیل است...
اروپام*391*1346**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روسيه ديپلمات اسلواكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد؛ و برای ادامه این صمیمیت تلاش می‌کند.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 شما فردی جسور و شجاع هستید که به هر چه اراده کنید به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید. زیرا همواره توکلتان بر خدا است.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

یک بسته محتوی سوغات و یا هدیه از دست یکی از دوستان و یا نزدیکان خود دریافت خواهید کرد. یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز‌مند است. محبت خود را از او دریغ نکنید.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. 

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر 

ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

در یک شادی قرار خواهید گرفت، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید. رفتن یا نرفتن به این جشن، به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد. یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد. نگرانی نداشته باشید.

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه‌ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت و زندگی را با طعمی بسیار شسرین‌تر از قبل خواهید چشید. 

فال شمع ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می‌کنید، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد.

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • لتونی یک دیپلمات روس را اخراج کرد
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • کلمبیا دیپلمات‌های آرژانتینی را اخراج کرد
  • صدور حکم اخراج یک دیپلمات روس از لتونی
  • فال شمع روزانه امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • دیپلمات روس: تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجرا هستند