Web Analytics Made Easy - Statcounter

غضنفری گفت:برخی از بخش‌های استان ظرفیت اشتغال بیشتری دارند و باید به این بخش‌ها بیش از بخش‌های دیگر توجه شود تا اشتغال بیشتری در استان قم به وجود بیاید.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهرداد غضنفری معاون استاندار قم با اشاره به رسته‌های اولویت دار برای دریافت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در استان گفت: برخی از رسته‌های این طرح در استان قم موجب اشتغال نمی‌شود و به همین دلیل از مرکز درخواست کردیم که اختیاری برای تغیر این رسته‌ها به استان‌ها داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: برخی از بخش‌های استان ظرفیت اشتغال بیشتری دارند و باید به این بخش‌ها بیش از بخش‌های دیگر توجه شود تا اشتغال بیشتری در استان قم به وجود بیاید.

وی یادآورشد: امسال در مورد رسته‌های طرح اشتغال فراگیر در استان بازنگری کردیم و این کار را با همکاری دستگاه‌های مختلف استان انجام دادیم.

وی ادامه داد: باید مدیران دستگاه‌های استان قم بتوانند از آمارهایی که در جلسات ارائه می‌کنند، دفاع کنند و این آمارها باید مورد راستی آزمایی قرار بگیرند.

غضنفری افزود: امسال عنوان این رسته‌ها عام تر از سال گذشته است تا در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اولویت دار قم دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/ح

مدیران از آمارهای ارائه شده دفاع کنند/آمارها راستی آزمایی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس سیاسی استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان اظهار کرد: توجه به حوزه اقتصادی همچنان در کانون توجه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد همچنان که رهبری فرمودند وقایع تلخ و شیرینی را داریم، عنوان کرد: تورم ۶۰ درصدی به نصف کاهش یافت اما باز هم جای کار وجود دارد.

وی با بیان اینکه نباید تک بعدی به شعار سال نگاه کنیم، بیان کرد: البته در حوزه اقتصاد جای کار بیشتری وجود دارد چرا که بر زندگی مردم تأثیر مستقیم دارد.

ذاکریان بیان داشت: حفظ ارزش پول ملی، کاهش فاصله طبقاتی و اشتغال پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبری تاکید مصرانه بر اجرای عدالت داشتند، گفت: آنچه در این زمینه سریع‌تر به ذهن متبادر می‌شود عدالت اقتصادی است.

وی با اذعان به اینکه مردم پایه بودن مورد تاکید در شعار سال جاری می‌باشد، عنوان کرد: کلیدی ترین واژه شعار امسال جهش است که باید زمان را در این موضوع مد نظر داشته و در کوتاه مدت به آن دست پیدا کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در روز قدس امسال شاهد جهش حضور مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بودیم تصریح کرد: شعار سال باید منتج به تولید ایران قوی‌تر از گذشته در همه عرصه‌ها شود.

وی در ادامه به تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان اشاره کرد و بیان داشت: در راستای تولید، اشتغال، کارآفرینی تا کنون ۵۶۷ میلیارد تومان در استان از محل قانون بودجه ۱۴۰۱ تسهیلات پرداخت شده است که ۲۸ درصد مربوط به بیرجند بوده است.

ذاکریان تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و نگاه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان بهره ببریم.

کد خبر 6084294

دیگر خبرها

  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • جدال و زور آزمایی قهرمانان و پهلوانان در جشنوار «بیل گردانی»