Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  با رفتن احمد ضیایی از فدراسیون والیبال به دلیل بازنشسته بودن و همین طور سرپرستی افشین داوری موضوع ادامه همکاری با کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران مورد بحث قرار گرفت.

داوری در این باره در گفتگو با رادیو ورزش اظهار داشت: ما ۶ ماه بیشتر برای مسابقات جهانی و آسیایی فرصت نداریم. قرار است بعد از ژانویه کولاکوویچ به ایران بیاید تا کار را با او ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه او ۲ قرارداد دو ساله داشت اگر همکاری ادامه پیدا نکند ممکن است حواشی ایجاد شده و جرائمی را برای ما در نظر بگیرند. از طرفی کولاکوویچ ۲ سال در ایران بوده و شناخت خوبی از ایران دارد به همین دلیل قرار شد تا المپیک ۲۰۲۰ با او ادامه دهیم.

سرپرست فدراسیون والیبال همچنین درباره انتخاب سرپرست تیم ملی، عنوان کرد: هنوز شخصی معرفی نشده است و ما در حال بررسی هستیم.. کمتر از یک ماه تا آمدن کولاکوویچ فرصت مانده و در این مدت فرد مورد اعتماد جامعه والیبال برای سرپرستی معرفی خواهد شد.

وی درباره اظهارات منظمی و اینکه با او صحبت نکردید تا به عنوان دبیر ادامه دهد، تصریح کرد: منظمی از مفاخر ورزش والیبال است و دکترای مدیریت ورزش دارد. او از دوستان صمیمی من است، اما ما می‌خواهیم مجمعی خوب و بی‌طرف داشته باشیم تا والیبال ضرر نکند. شاید منظمی خودش بخواهد ورود کند و نامزد ریاست شود.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۸ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط ورزشکاران این استان درسال گذشته خبر داد.

علی رجبی وندچالی درحاشیه جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت، این سهمیه‌ها در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، تیراندازی کسب شده است.

وی افزود: به کسب سهمیه‌های دیگر توسط ورزشکاران مازندرانی در رشته های دیگر نیز درسال جاری و در مسابقات مهم پیش رو آسیایی و جهانی امیدواری زیادی هست.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، با اشاره به توانمندی و قابلیت‌های بالای ورزشکاران این استان در دوره‌های گذشته المپیک گفت، ورزشکاران این استان همواره حضور دائمی در کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و حتی پارالمپیک داشتند و نیمی از مدال‌های کسب شده در رشته‌های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران مازندرانی بوده است.

رجبی ادامه داد، المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه درسال گذشته مازندران در ورزش قهرمانی عملکرد قابل قبولی داشته است، تصریح کرد: در سال گذشته ورزشکاران مازندرانی درمجموع  ۳۱۵ نشان طلا، نقره و برنز به همراه تیم‌های ملی در مسابقات رسمی بین المللی،  آسیایی و جهانی کسب کردند.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران ادامه داد، با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد: برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

وی، با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند، اضافه کرد: با پای کار بودن هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه‌تر می‌کند وانتظار هست که همه‌ی مسئولان در سطح استان و شهرستان‌ها پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی
  • سال، سال والیبال نبود
  • کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط شمشیرباز آذربایجان شرقی
  • بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند