Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: با حمایت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امامان جمعه شهرستان عملیات اجرایی احداث ۸ پل در مسیر «کاشان - سفیدشهر» آغاز شد.

«مجتبی آراسته» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص شرایط جاده‌ای شهرستان، اظهار کرد: با توجه به پایان فاز اول باند دوم محور «کاشان - سفیدشهر» امسال با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و تکمیل آن با زیرسازی و آسفالت شاهد فاز جدید تکمیل و بهسازی جاده‌های شهرستان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حوزه راه‌ها کارهایی انجام شده اما کافی نیست و درصددیم با تکمیل و بهسازی راه‌ها از سوانح رانندگی جلوگیری کنیم و رفت و آمد آسان و ترافیک کم و روان را در جاده‌های شهرستان شاهد باشیم٬ که خواسته اکثریت مردم در حوزه راه و شهرسازی به خصوص در بخش مرکزی تکمیل جاده‌های مواصلاتی است.

آراسته به میزان اعتبار لازم برای تکمیل طرح باند دوم محور «کاشان - سفیدشهر» اشاره کرد و گفت: اعتبار لازم برای این طرح که فاز دوم محور کاشان به سفیدشهر و حدود ۵ کیلومتر از پل زیر گذر نوش‌آباد تا پیش از پمپ بنزین جاده اصلی نوش‌آباد است چیزی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که با تکمیل طرح شاهد احداث ۸ پل در طول مسیر خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادراه كاشان منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به طرح تبدیل محور‌های دو طرفه این شهرستان به جاده‌های یک‌طرفه گفت: با توجه به شدت حوادث رانندگی در جاده‌های ۲ طرفه، تبدیل آنها به محور‌های یک‌طرفه در اولویت قرار دارد.
مرتضی فولادی همچنین با اشاره به دو طرفه بودن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد نیز گفت: ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد قرار دارد که در قالب دو قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: قطعه اول این طرح به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.
مرتضی فولادی گفت: با اقدامات به عمل آمده قطعه اول طرح سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین