Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:45:59 GMT

کیم یونگ سرملی تیم ملی فوتبال کره شمالی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۲۲۴

کیم یونگ سرملی تیم ملی فوتبال کره شمالی شد

تهران- ایرنا- بر اساس گزارش خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA)، در آستانه رقابت های جام ملت های 2019 آسیا، «کیم یونگ جون» بازیکن پیشین تیم ملی کره شمالی هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده گرفت.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری مرکزی کره شمالی روز پنجشنبه نوشت: کره شمالی در این دور از رقابت های جام ملت های آسیا، در گروه (E) با عربستان سعودی، قطر و لبنان رقابت خواهد کرد؛ آنها در نخستین بازی خود در رقابت های سال جاری، روز هشتم ژانویه به مصاف عربستان می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس برنامه اعلام شده، تیم ملی کره شمالی پیش از آغاز جام ملت ها، روز 25 دسامبر در یک بازی دوستانه به مصاف ویتنام (یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در جام ملت ها) خواهند رفت؛ تیمی که در حال حاضر توسط «پارک هنگ یئو» سرمربی اهل کره جنوبی هدایت می شود.
بازی مقابل ویتنام نخستین حضور رسمی کیم یونگ جون روی نیمکت تیم ملی کره شمالی خواهد بود.
این مربی 35 ساله در دوران فوتبالی در پست هافبک برای تیم ملی کشورش بازی کرده و در عرصه باشگاهی نیز تقریبا به طور تمام مدت برای باشگاه پیونگ یانگ سیتی توپ زده است؛ علاوه بر این، او مدت کوتاهی را هم در چین و در تیم های یان بیان و چنگدو بلیدز سپری کرد.
کیم یونگ جون فعالیت مربیگری خود را عمدتا در تیم های ملی سطوح مختلف کره شمالی پیگیری کرده است؛ در واقع او از سال 2013 تا 2017، هدایت تیم های زیر 16 سال، زیر 17 سال و زیر 23 سال کشورش را عهده دار بوده است.
ورزشی*3991*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كره شمالي جام ملت هاي آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان با آرمان شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، مقام و منزلت شهدا بار‌ها در قرآن کریم آمده است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و باید نقش شهدا را در امنیت، آسایش و آرامش کشور قدر دانست

امروز به مناسبت روز ارتش مزار شهدای والا مقام در مرکز خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی و مردم غبارروبی شد.

{$sepehr_media_11019693_600_350 }

دیگر خبرها

  • تست موشک هایپرسونیک توسط کره شمالی + فیلم
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم