Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط‌ عمومی برنامه «حالا خورشید» ضمن عذرخواهی از بینندگان بابت غیبت رضا رشیدپور، اعلام کرد که وضعیت عمومی این مجری تلویزیون با اقدامات درمانی اولیه تثبیت شده و نگرانی خاصی وجود ندارد.   به گزارش صدای ایران، رضا رشیدپور مجری تلویزیون که چندی است با «حالا خورشید» روی آنتن می‌رود برای بار دوم است که در وسط برنامه از حال می‌رود البته یک بار در حین اجرا و این بار به خاطر افت فشار در بخش پایانی برنامه نمی‌تواند ادامه اجرا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «حالا خورشید» از این اتفاقی که افتاد طی اطلاعیه‌ای عذرخواهی کرده و حال این مجری تلویزیون هم به تعبیر روابط عمومی این برنامه خوب است و نگرانی وجود ندارد.
در این اطلاعیه آمده است: "مجری و تهیه‌کننده برنامه، صبح امروز به دلیل فشار کاری شدید و شب بیداری پیوسته برای تغییر استودیو و نصب دکور جدید و همچنین ضبط آیتم‌های ویژه برای "شب یلدا" در نیمه‌های شب، به هنگام اجرای برنامه صبحگاهی دچار سرگیجه و افت شدید فشار خون شدند و توسط همکاران به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند. همین موضوع و تلاش برای پرهیز از انتقال استرس به بینندگان ارجمند سبب شد که نظم طبیعی کار کمی دچار تغییر و اخلال شده و نیم ساعت پایانی برنامه بدون حضور و خداحافظی ایشان پخش شود. وضعیت عمومی رشیدپور با اقدامات درمانی اولیه تثبیت شده و نگرانی خاصی وجود ندارد".

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رضا رشیدپور مجری تلویزیون حالا خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شعرخوانی آرش شفاعی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در ششمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر

همین مسأله باعث شد شعرهایی در برنامه مورد توجه قرار بگیرند که تا پیش از آن، کمتر مخاطبی آن شعرها را شنیده بود و مضمون این شعرها را در میان شعرهای رایج در ادبیات و شعر امروز دیده بود. یکی از این شعرها، غزلی بود با مطلع «اگر تاریخ چشمی داشت، خون و اشک کارش بود» که آرش شفاعی آن را به عنوان دومین شعر انتخابی خود در این برنامه خواند و مورد توجه مخاطبان شعر قرار گرفت.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی آرش شفاعی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در ششمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون