Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:20:06 GMT

AFC پرسپولیس را ۶ هزار دلار جریمه کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۳۶۱

AFC پرسپولیس را ۶ هزار دلار جریمه کرد

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس را به خاطر دو تخلفی که در بازی این تیم مقابل الدحیل رخ داد جریمه نقدی کرد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس را به خاطر دو مورد تخلفی که در بازی برگشت این تیم مقابل الدحیل (26 شهریور) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رخ داد، مجموعاً 6 هزار یورو جریمه نقدی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخلف اول پرسپولیسی‌ها تخطی از 45.2 اساسنامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استفاده از سیستم اعلام عمومی (بلندگوهای ورزشگاه) برای اعلام مواردی جز آنچه که در ارتباط با مسابقه از سوی AFC، داوران یا مقامات امنیتی محلی درخواست می‌شود، عنوان شده است. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس مبلغ یک هزار دلار جریمه شده و ظرف مدت 30 روز ملزم به پرداخت آن است. AFC‌همچنین اعلام کرده است که در صورت تکرار این تخلف برای باشگاه پرسپولیس مجازات سنگین‌تری در نظر خواهد گرفت.

اعلام آرای جدید کمیته انضباطی/ جریمه نقدی پرسپولیس، تراکتورسازی، پدیده، سپاهان و ماشین‌سازی

 

دومین تخلف پرسپولیسی‌ها مربوط به نمایش پلاکاردی از سوی هواداران این تیم است که AFC آن را مطابق بند 11.3 اساسنامه انضباطی خود، مصداق بدنامی فوتبال دانسته و به همین دلیل نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را 500 هزار دلار جریمه نقدی کرده است. باشگاه ظرف مدت یک ماه ملزم به پرداخت این جریمه است و در خصوص تکرار آن هشدار گرفته است.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!

پیرمرد هتاک سپاهانی با محرومیت سنگینی مواجه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی تصمیم قاطعی در مورد پیرمرد پرحاشیه سپاهانی گرفت.

یکی از هواداران مسن سپاهان در بازی با پرسپولیس صحبت‌های عجیبی را مطرح و به زنان پرسپولیسی اهانت کرد. موضوعی که واکنش تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

کمیته انضباطی حکم خود را در مورد این هوادار صادر کرد و نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود، نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی