Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - بازی تیم های فوتسال مقاومت آستارا و لاهیگ لاهیجان از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال گیلان به دلیل اعتراض و درگیری تیم مهمان با داوران بازی، نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه از هفته نخست مسابقات فوتسال لیگ برتر گیلان شامگاه چهارشنبه در سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار شد و در دقایق پایانی بازی پس از اعتراض بازیکنان لاهیجان به گل تیم مقاومت آستارا و درگیری آنها با داوران بازی، با تصمیم داوران نیمه تمام ماند و جهت تصمیم گیری و اعلام نتیجه نهایی، به هیات فوتبال استان گیلان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتسال مقاومت آستارا در این دیدار پنج گل و تیم لاهیگ لاهیجان دو گل به ثمر رساندند و قضاوت دیدار بر عهده وحید سکوتی، علیرضا زینتی و بابک شفقتی بود.
برای تیم مقاومت آستارا سید مرتضی میرزایی سه گل و اصغر بخشنده و علی علیزاده هر کدام یک گل به ثمر رساندند و برای تیم لاهیجان، عماد آریا فر و مهرداد نوروزی هر کدام یک گل را به دروازه تیم میزبان وارد کردند.
در دیگر بازی های لیگ برتر فوتسال استان کیامیدان لاهیجان برابر شاهد شفارود تالش با نتیجه یک بر یک مساوی شد و دخانیات گیلان با نتیجه سه بر صفر پیمان رستم آباد را شکست داد و تیم هیات فوتبال فومن در این هفته بازی نداشت.
هفت تیم در لیگ برتر فوتسال استان گیلان رقابت می کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.
7105 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دقایق پایانی بازی بین تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هیجان بالایی دنبال می‌شود.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت با نتیجه 1-0 شکست خورده بود در این بازی از ابتدا نمایش هجومی داشت و سعی داشت این گل را جبران کند.

تلاش‌های میزبان در نیمه نخست فرصت چندانی خطرناکی را ایجاد نکرد و آن‌ها در نیمه دوم بیشتر به گلزنی نزدیک شدند ولی خوش شانس نبودند.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت هم دو بار به تیرک دروازه دورتموند ضربه زده بود، در این بازی هم این بدشانسی را تکرار کرد. اولین ضربه در دقیقه 47 و پیش از اولین گل دورتموند در این بازی رقم خورد.

بعد از ارسال به محوطه جریمه که با واکنش مدافع تیم آلمانی مواجه شد، وارن زئیر امری در یکقدمی دروازه به توپ رسید و می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد اما ضربه او به تیرک عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

بازی با گل متس هوملس با نتیجه 1-0 به سود دورتموند دنبال می‌شد که تیم فرانسوی به یک فرصت عالی دیگر برای گلزنی رسید اما باز هم تیرک دروازه مانع آن‌ها شد. در دقیقه 61 نونو مندس با فاصله از محوطه جریمه شانس خود را با شوتزنی از راه دور امتحان کرد و که ضربه‌اش به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد.

دیگر خبرها

  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ؛ ۹۵ تبلیغ پخش کرد!
  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ۹۵ تبلیغ پخش کرد!
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود