Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشکیل ۶۱۵ پرونده قاچاق کالا در تعزایرت حکومتی استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: برای این تعداد پرونده ۹۵ میلیارد ریال جریمه تعیین شده است. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین نجف‌زاده صبح امروز در آئین معارفه رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور نیاز است تا در راستای ساماندهی فعالیت‌ها در بازار و مبارزه با تخلفات احتمالی، دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه به عنوان ضابط قضایی همکاری و مشارکت لازم را با تعزیرات حکومتی داشته باشند تا در این حوزه گام‌های تاثیرگذارتری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل 615 پرونده قاچاق کالا در تعزایرت حکومتی استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: برای این تعداد پرونده 95 میلیارد ریال جریمه تعیین شده است و اقدامات در راستای مبارزه با قاچاق کالا در این اداره کل تشدید خواهد شد.

50 گزارش مردمی در زمینه احتکار کالا در اردبیل به ثبت رسیدنمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اردبیل گشایش یافتاردبیل|1200 مرکز عرضه و فروش کالا در اردبیل مورد بازرسی قرار گرفت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل شهرستان خلخال را از پاک‌ترین مناطق استان در حوزه تخلفات و جرایم صنفی مربوط به قاچاق کالا و ارز دانست و بیان کرد: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان تنها 20 پرونده با جریمه یک میلیارد و 600 میلیون ریالی مربوط به شهرستان خلخال بوده که کمتر از پنج درصد مجموع پرونده‌ها در استان را شامل می‌شود.

نجف‌زاده با اشاره به بهبود نسبی در شرایط اقتصادی و تورم در ماه‌های اخیر تصریح کرد: خوشبختانه در دو ماه گذشته شاهد کاهش در نرخ تورم بودیم به طوری که قیمت برخی اقلام نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش در قیمت برخی کالاها از جمله آهن و مصالح ساختمانی نیز رخ داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: با کاهش نرخ تورم و نیز پایین آمدن قیمت‌ها شاهد هستیم که میزان احتکار کالا و تخلفات در بازار نیز کاهش یافته و این امر زمینه‌ساز بهبود وضعیت اقتصادی مردم و افزایش امید به زندگی در بین آنها شده است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان