Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@21:16:05 GMT

تصادف مرگبار زن جوان در اتوبان کرج

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۴۲۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت:در تصادف امروز صبح در اتوبان تهران کرج یک نفر جان خود را ازدست داد. ناطقان: جلال ملکی، اظهار داشت: ساعت ۶:۱۴ دقیقه امروزگزارش یک تصادف درمسیر غرب به شرق اتوبان تهران کرج به سامانه ۱۲۵ گزارش شد که دو ایستگاه به محل اعزام شدند.
وی درادامه گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد یک دستگاه پراید به دلیل نامشخص از مسیرمنحرف شده است و بعد از برخورد با گاردریل به مسیر شرق به غرب منحرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی گفت: با اینکه خودروی پراید با هیچ خودرویی برخوردنکرده بود، اما راننده خودرو‌های دیگر به دلیل ترس و اضطراب تعادل خود را ازدست داده و به همین منظور سه دستگاه خودرو سراتو با دو پژو منحرف و با گاردریل برخورد کردند.
وی گفت: راننده پراید و سراتو دچارمصدومیت شده بودند و متاسفانه خانم جوانی که سرنشین سراتو بود به دلیل ورود گاردیل به داخل خودرو دچار مجروحیت شدید شده بود که بعد از بیرون اوردن زن جوان مشخص شد جان خود را از دست داده است.
ملکی افزود: در حال حاضر اتش نشانان ایمن سازی محل حادثه را انجام داده اند.
منبع: میزان برچسب ها: تصادف مرگبار ، زن جوان ، اتوبان کرج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف مرگبار زن جوان اتوبان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به برخورد ۳ خودرو سواری در محور جاده ساحلی بوشهر به گناوه گفت: در این تصادف ۲ نفر جان باختند و سه نفر هم به‌شدت مصدوم شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ رسول قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به تصادف سه خودرو در محور ساحلی بوشهر به سمت گناوه اظهار داشت: سه خودرو هایما، پژو پارس و پژو 206 که در محور مواصلاتی برازجان به سمت گناوه و مسیر بالعکس شامگاه شنبه در تردد بودند به علت سبقت غیرمجاز به‌شدت به هم برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این تصادف متأسفانه 2 نفر فوت کردند و 3 نفر مصدوم شدند گفت: در این حادثه راننده خانم 206 در محل تصادف فوت می‌کند و راننده پژو پارس به سبب شدت جراحت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس جان خود را از دست می‌دهد.

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به اینکه 3 نفر در خودروهای یاد شده مصدوم شدند،گفت: علت حادثه در دست بررسی است، ولی در مجموع محور ساحلی گناوه به بوشهر و بالعکس از نقاط حادثه‌خیز است که عملیات ایمن‌سازی آن در دست اجراست.

قنبری، از رانندگان خواست در محور ساحلی بوشهر به گناوه و بالعکس ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند، گفت: این تصادف در محل جزیره شیف بوشهر رخ داده که رانندگان حتماً لازم است در این محور با سرعت مطمئنه تردد کنند.

همچنین اسماعیل چهله‌زاده با اشاره به تصادف سه خودرو سواری یاد شده تصریح کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر، مبنی بر تصادف شاخ به شاخ 3 خودرو سواری پژو پارس، 206 و هایما در کیلومتر 40 جاده بوشهر به گناوه ، تیم امدادی پایگاه امدادی حسن نظام بوشهر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس هلال احمر بوشهر اضافه کرد: این حادثه 5 نفر حادثه دیدند که 2 نفر فوت می‌کنند و 3 نفر هم مصدوم شدند. تیم‌های امدادی هلال احمر به‌صورت شبانه‌روزی در امدادرسانی آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • کمک فنر سراتو سایپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم
  • عکسی از اقدام عجیب یک جوان عاشق در اتوبان
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • دوئل مرگبار برسر یک دختر
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • شکایت دیگری علیه «تسلا» تنظیم شد
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر