Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از استقرار ۲۲ اکیپ راهداری در جاده‌های استان خبر داد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ علی‌اصغر بدیعی مقدم در نشست خبری آغاز طرح زمستانی در جاده‌های استان  از آمادگی کامل 330 نفر از پرسنل این سازمان در طرح زمستانی خبرداد و اظهارداشت: با توجه به ورود به فصل سرما 22 کیپ راهداری در 21 گردنه حادثه‌ خیز استان خدمات رسانی خواهند کرد، همچنین 21 رادارخانه در راههای اصلی و فرعی روستایی مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح زمستانی پلیس راهور استان کرمانشاه از 22 آذر آغاز می‌شودطرح زمستانی پلیس راهور استان کرمانشاه از 22 آذر آغاز می‌شودآغاز طرح زمستانی شهر فرودگاهی امام با 100 دستگاه ماشین آلات/امسال غافلگیر نمی‎شویم

وی در ادامه افزود: تمامی خدمات این دستگاه 24 ساعته بوده و از تجهیزات و امکانات 265 دستگاه راهداری در این طرح استفاده کامل خواهد شد.

بدیعی مقدم تصریح کرد: 62 دستگاه سواری برای اقدامات اولیه و رصد راهها، 91 دستگاه سنگین، 18 دستگاه راهداری و 21 دوربین تصویری در مسیرها وضعیت راهها و ترافیک را مخابره خواهند خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به نیاز مبرم به دستگاه نمک پاش در معابر اصلی گفت: 67 دستگاه نمک پاش که 17 دستگاه ان به صورت سیار در راه‌های استان قرار دارند با ظرفیت 3200 تن نمک و 9600تن ماسه از یخ زدن راه‌ها جلوگیری خواهند کرد.

کاهش آمار تصادفات در افزایش جذب توریست در استان تاثیرگذار است

رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست خبری اظهار داشت: تمام تلاش دستگاه‌های خدمات رسان و انتظامی این است که هموطنان سفری ایمن و مطمئن را داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات کشور نسبت به میانگین جهانی بالا است افزود: دستگاه‌های متولی امر فرهنگ در کشور و به خصوص استان باید به وظیفه خود در این رابطه به خوبی عمل کنند.

محسن نجات مدیر کل جمعیت هلال اهمر خراسان شمالی نیز اظهار داشت: 12 پایگاه ثابت و 3 پایگاه موقت در ایام زمستان به مسافران و همشهریان گرامی امداد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای واکنش سریع استان آمادگی کامل را برای مواجه با حوادث دارا می‌باشند افزود: روزانه 100نفر به طور مستقیم در تمامی پایگاه‌های استان مسقر می‌باشند.

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۱۲ دقیقه امروز جمعه، یک دستگاه خودرو سمند دچار حادثه و واژگون شد که با توجه به شدت حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی از واژگونی خودرو سمند در محور نورآباد به گورچک از توابع شهرستان شازند خبر داد و گفت: در این حادثه متأسفانه یک مرد ۵۷ ساله در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6082575

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند