Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه بیش از ۹۰درصد جامعه کار و کارگرشاغل کشور ارتباط تنگاتنگی با این سازمان دارند،انتظار می رود که وزیر کار در انتخاب مدیراین شرکت دقت ویژه ای کند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، کانون عالی انجمن های صنفی کارگران سراسر کشور طی نامه ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی ،رییس جمهور نوشت:

جناب دکتر شریعت مداری وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی و

ریاست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم
مستحضرید بیش از نیمی از جمعیت کشور بطور مستقیم و غیرمستقیم کارگران و بیمه شدگان و مستمری بگیران عضو سازمان تامین اجتماعی بوده و بالغ بر 90درصد جامعه کاروکارگر شاغل کشور نیز ارتباط تنگاتنگی با این سازمان بزرگ که تصمیمات آن بسیار موثر تر از حتی چندین وزارتخانه دارند را در درون خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک اگر ادعا نماییم بیش از نیمی از افرادی که در دوازدهمین دوره انتخابات به آن مقام عالی اقبال داشته اند در ارتباط تنگاتنگ با خانواده بزرگ تأمین اجتماعی بوده اند ادعای گزافی نبوده و شکی نیست، اقبال گسترده مردم شریف ایران به آن مقام در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری، نتیجه رضایت نسبی رای دهندگان از جمله کارگران زحمت کش و عملکرد دستگاه های خدمات رسان از جمله سازمان بزرگ تأمین اجتماعی بوده است.

از این رو باید نقش کارکنان خدوم سازمان تأمین اجتماعی در رضایتمندی از دولت یازدهم را علی رغم وجود تحریم ها، مشکلات عدیده در حوزه اشتغال و بیکاری کارگران و سایر مولفه های بازدارنده بر عملکرد این حوزه را باید نقشی بی بدیل و بی همتا مفروض داشت.

مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی: 465 هزار ‌تبعه خارجی غیرمجاز از کشور خارج شدند

باید باور داشت که خانواده بزرگ کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه موثر در خدمات رسانی به شریف ترین مردم کشور یعنی جامعه کارگری، این ظرفیت را دارد که با یاری و حمایت جنابعالی، به بهترین نحوه به دست مدیران و کارشناسان درون سازمانی اداره و به بهترین وجه ممکن موجبات رضایت شرکای اجتماعی و سربلندی دولت را به ارمغان بیاورد.

هستند عزیزانی که طی سالیان متمادی در پست های مدیریت های ارشد و معاونت های اجرایی و شرکت های زیر مجموعه در کارنامه موفق و رزومه کاری آنان زبان زد عام وخاص هست امید دارد دولت مردان تدبیر و امید با اعتماد به فرزندان برومند خود در سازمان تأمین اجتماعی، سکان اداره سازمان تأمین اجتماعی را به عنوان یکی از وعده های انتخاباتی آن مقام مبنی بر اداره امور با بهره گیری از ظرفیت های داخلی به همکاران متخصص و توانمند این سازمان سپرده و با تدبیر بار دیگر مشعل امید جامع کارگری وکارفرمایی و مستمری بگیران را در سرسرای قلمرو سازمان تامین اجتماعی با احتزاز در آورند.

 انتهای پیام/

R1012189/P1014142/S7,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شستا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شستا شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • خداقوت کارگر
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • حق بیمه کارگران برا اساس دستمزد واقعی است
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان