Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@16:15:25 GMT

هدف ما حمایت از کالای ایرانی است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۵۰۶

هدف ما حمایت از کالای ایرانی است

مدیر نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و مشاغل خانگی با بیان اینکه هدف ما در بسیج سازندگی حمایت از کالای ایرانی است، گفت: هدف این بوده که تولیدکنندگانی از اکثر استان‌ها در این نمایشگاه حضور یابند و محصولات اکثر استان‌ها در این نمایشگاه عرضه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، علی سجادی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار مشهدپیام، درباره برگزاری نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و مشاغل خانگی، گفت: این نمایشگاه با هدف اقتصاد مقاومتی و با مشارکت بسیج سازندگی، سپاه امام رضا(ع)، آستان قدس رضوی و کمیته امداد برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و مشاغل خانگی با بیان اینکه واگذاری غرفه‌ها به غرفه‌داران چند جنبه دارد، افزود: برخی از غرفه‌ها جنبه حمایتی دارد و به‌طور کاملا رایگان در اختیار غرفه‌داران قرار گرفته که شامل افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: همچنین بسیج سازندگی برای افرادی که در مناطق محروم بوده‌اند از جنبه حمایتی، این غرفه‌ها را به‌طور رایگان در اختیارشان گذاشته است، سایر غرفه‌ها نیز براساس کار و فعالیت‌های تولیدی خود شامل تخفیف شده‌اند.

سجادی صدر با اشاره به حضور غرفه‌داران مختلف از شهرهای گوناگون همچون شیراز، اصفهان و کرمانشاه، بیان کرد: هدف این بوده که تولیدکنندگانی از اکثر استان‌ها در این نمایشگاه حضور یابند و محصولات اکثر استان‌ها در این نمایشگاه عرضه شود.

مدیر نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و مشاغل خانگی تشریح کرد: در محوطه نمایشگاه، برای استفاده بازدیدکنندگان سیاه چادر و کالسکه قرار گرفته تا بتوانند از این فضای ایجادشده بهره ببرند و هدف ما در بسیج سازندگی حمایت از کالای ایرانی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد

به گزارش جام جم آنلاین، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • نمایشگاه خوشنویسی سپهر سهراب + فیلم
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف