Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولیفقیه در گلستان با اشاره به قتل امام جمعه اهل سنت رضاآباد در روزهای گذشته گفت: از همه مسئولان انتظامی و امنیتی استان می‌خواهم به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند و باید قاتل یا قاتلان مولوی جمال‌زهی به سزای اعمال‌شان برسند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به قتل امام جمعه اهل سنت روستای رضاآباد رامیان مولوی عبدالغفور جمال‌زهی در هفته‌های گذشته اظهار داشت: این اتفاق استان گلستان را زیر سوال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه مسئولان انتظامی و امنیتی استان می‌خواهم به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: امام جمعه اهل سنت رضاآباد انسانی شایسته، تقریبی و طرفدار وحدت بود. باید قاتل یا قاتلان مولوی جمال‌زهی به‌سزای اعمال‌شان برسند.

استاندار گلستان: قاتلان امام جمعه اهل سنت رضاآباد به زودی دستگیر می‌شوندرامیان| پیکر امام جمعه اهل سنت رضاآباد تشییع شدپیگیری ویژه پرونده قتل مولوی جمال‌زهی امام جمعه اهل سنت رضاآباد هستیم

امام جمعه گرگان در ادامه گفت: زمان موضوع بسیار مهمی است و مسئولان هم باید به بهترین نحو از آن استفاده کنند. مدیران باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کرده و گره‌ها و مشکلات استان را حل نمایند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: این کشور دوران مختلف و متفاوتی را پشت سر گذاشته است. آن چه گذشتگان مجاهد و دلسوز به دنبالش بودند ما به دست پیدا کرده‌ایم.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: باید برای پیشرفت این کشور کار کنیم. همه اقدامات و برنامه‌های مدیران استانی نیز باید بر مبنای توسعه و تحول گلستان باشد.

وی گفت: مدیران نباید به خدماتی که می‌کنند قانع باشند و باید همواره به کشور و مردم خدمت کنند زیرا مردم ما قدردان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خطاب مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: تا جایی که می‌توانید به مردم پاسخگو باشید. نباید مردم را در اداره‌ها سرگردان کنیم. مسئولان اگر نمی‌توانند مشکل مردم را حل کنند حداقل با برخورد خوب‌ آنها را قانع کنند.

نورمفیدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های استان برای برطرف کردن مشکل کم‌آبی افزود: نباید بگوییم کسی حق ندارد یک قطره از دریای خزر استفاده کند. این نعمت الهی است و باید برای استفاده از آن برنامه داشته باشیم. همچنین دستگاه‌های متولی برای استفاده از آب باران نیز برنامه داشته باشند.

 انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار نوروزی سردار امیری فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان فرماندهی انتظامی استان با تبریک سال جدید از اقدامات خوب پلیس استان در راستای تامین نظم وامنیت مردم قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: دشمنان ما هیچ وقت دست از دشمنی بر نمی‌دارند چرا که این کشور ها این نظام مقدس را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می دانند و از هر راهی که بتوانند مردم را خسته کنند به ویژه به وسیله جنگ ترکیبی بهره می‌گیرند که به این کشور عزیز ضربه بزنند.

استاندار همدان افزود: همواره مردم آگاه و هوشیار ما نشان دادند که فریب دشمنان را نخواهند خورد و با حضور موثر خود در انتخابات و مراسمات مختلف تمام قد از آرمان های مقدس این کشور عزیز دفاع کرده‌اند.

قاسمی فرزاد گفت: در مقابل با دشمنان نباید همیشه پدافندی عمل کنیم و به ویژه در مسائل اجتماعی ما باید چند قدم جلوتر حرکت کنیم و با اقدامات اجتماعی خصوصا در فضای مجازی اجازه عرض اندام به آن ها را ندهیم.

استاندار استان همدان عنوان داشت: امروز ماموران پلیس افتخار می کنند که تکیه گاه مردم هستند و برای امنیت و آرامش مردم عزیز جان خود را نثار می کنند تا مردم عزیز در آرامش و آسایش باشند و احساس نا امنی نکنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به برنامه ریزی خوب پلیس برای ایام نوروز بیان داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در ایام نوروز برای تامین امنیت شهروندان و مسافران صورت گرفته که این نشان از حضور فعال و شبانه روزی پلیس دارد، ادامه داد: اقدامات خوب و موثر پلیس موجب دستاوردهای مطلوبی در حوزه مقابله با جرایم شده است و در این ایام شاهد آرامش و امنیت خوبی در استان هستیم و پلیس مانند همیشه در عرصه های مختلف حضوری قوی و قدرتمند دارد.

در ابتدای این دیدار نیز سردار سلمان امیری در سخنانی با تبریک سال جدید اظهار داشت: از استاندار محترم و اعضای شورای تامین به دلیل کمکی که به امنیت استان دارند قدردانی می‌کنم.

وی گفت: این مردم، ملت همراهی هستند و شایسته خدمت می باشند و هم وطنان ما مستحق بهترین خدمات می‌باشند و پلیس هم سعی می‌کند به بهترین شکل به این عزیزان خدمت کند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در سال گذشته و همچنین در ایام نوروز امسال، از حمایت های همیشگی استاندار و اعضای شورای تامین از پلیس قدردانی کرد.

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225450 برچسب‌ها استانی ایسکانیوز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی پلیس آگاهی

دیگر خبرها

  • شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اولویت مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان فرصت‌های تحقق شعار سال را فراهم کنند
  • توصیه امام جمعه قزوین به مسئولان برای مشارکت مردم در تولید
  • دولتمردان به رهنمودهای رهبری برای رفع مشکل گرانی توجه ویژه کنند
  • بصیرت مردم و عملکرد مسئولان موجب بقای جمهوری اسلامی است
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس