Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@23:13:56 GMT

شکارچیان غیر مجاز ۳ محیط بان را مجروح کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۶۰۸

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: سه تن از ماموران یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده طارم سفلی در اثر درگیری با شکارچیان غیرمجاز مجروح شدند.

حسن پسندیده روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست قزوین در منطقه حفاظت شده طارم سفلی بامداد امروز حین گشت زنی در حوزه استحفاظی با چند شکارچی غیرمجاز که قصد شکار کل و بز وحشی را داشتند، روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: به دنبال تعقیب این شکارچیان، آن‌ها با ماموران محیط بانی درگیر شدند.

پسندیده ادامه داد: به دنبال این درگیری، شکارچیان غیرمجاز با سنگ و چوب سه تن از ماموران یگان حفاظت محیط زیست را مجروح کردند و این عوامل اکنون در بیمارستان شهید رجایی قزوین بستری و تحت مداوا هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین یادآور شد: بعضی از شکارچیان غیرمجاز حاضر در این صحنه دستگیر و بعضی نیز متواری شدند که تحت تعقیب قرار دارند.

وی اظهار داشت: خودرو و سلاح این شکارچیان نیز در صحنه درگیری باقی مانده و توقیف شده است.
استان قزوین دارای سه منطقه حفاظت شده در باشگل واقع در شهرستان تاکستان، الموت و طارم سفلی واقع در شهرستان قزوین است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شکارچیان غیر مجاز محیط بان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست محلات طرشت و شریف، اظهار کرد: خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای مهم برای مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست محسوب می‌شود.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست، هم‌اندیشی و مشارکت برای ارائه نظرات و پیشنهادات جهت رفع مشکلات و معضلات محیط زیست از طریق جلب مشارکت مردم و فعالان محیط زیست در راستای ارتقای شاخص‌های آموزشی مربوطه است.

طاهری تصریح کرد: خانه‌های محیط زیست می‌تواند محلی برای گسترش دانش زیست‌محیطی و مجموعه‌ای برای حضور افراد دغدغه‌مند و دوستدار محیط زیست باشد.

وی افزود: در این مراسم ضمن ارائه آموزش حفاظت از محیط زیست، از شهروندان دعوت شد تا با ثبت نام در اپلیکیشن شهرزاد، در طرح نوماند مشارکت کنند.

کد خبر 6086641

دیگر خبرها

  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد