Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: درعرصه خدمت رسانی به کشور پشتوانه مردمی یکی از مهمترین عوامل موفقیت است.

به گزارش ایرنا، بهرام براری روز پنجشنبه درآیین تودیع و معارفه رئیس جدید و قدیم تعزیرات حکومتی بروجرد که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: 16 هزار واحد صنفی فعال در شهرستان بروجرد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رمز موفقیت در کارها داشتن روحیه جهادی در انجام آنها است، براین اساس مدیران باید برای حل مشکلات تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند.
فرماندار بروجرد با اشاره به تجمع کارگران شهرداری در مقابل فرمانداری افزود: امروز سومین روز تجمع کارگران شهرداری بروجرد مقابل فرمانداری در اعتراض به چندین ماه حقوق معوقه است که امروز باید موضوع انتخاب شهردار خاتمه پیدا کند.
وی بیان کرد: مردم این شهرافرادی را به عنوان اعضای شورای شهر انتخاب و به آنها اعتماد کرده اند که در بخش های مختلف بتوانند در جهت خدمت رسانی گام بردارند.
معاون استاندار لرستان اضافه کرد: پرداخت حقوق کارگران تنها از طریق مدیریت هزینه ها و افزایش درآمد در شهرداری میسر است و باید در راستای حل مشکلات شهری اقدام کنند.
آریایی اظهار داشت: در شهرداری بروجرد یک هزارو 360 نفر مشغول به کار هستند در حالی که باید تعداد کارکنان و پرسنل شهرداری این شهر 860 نفر باشد و نیروی مازاد یکی دیگر از مشکلات این نهاد است.
وی ادامه داد: ضروری است تا مدیریت منابع در دستور کار قرار گیرد و بسیاری از افرادی که برای شهردار شدن در بروجرد رزومه تحویل داده اند و قول مساعده داده اند که ظرف 6 ماه می توانند مشکلات شهرداری بروجرد را حل کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم تودیع و معارفه رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد از زحمات کیومرث حسن پور تقدیر و صادق جوانمرد به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد معرفی شد.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعزيرات معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان انواع سیگار خارجی را در آزادراه زنجان – قزوین از یک وانت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی گفت: پرونده قاچاق انواع سیگار خارجی به ارزش چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مظفری افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای دخانی کشف شده، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

وی اضافه کرد: با قطعیت یافتن حکم در شعبه تجدید نظر و پیگیری شعبه اجرای احکام، جریمه تعیین شده وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان زنجان از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته ذکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است