Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیران عامل  محترم تشکل های مردم نهاد

بر اساس دستورالعمل شماره 140302 مورخ 02/08/1397سازمان امور اجتماعی کشور؛ استانداری زنجان در نظر دارد مطابق سنوات گذشته با تخصیص اعتبارات لازم، از اجرای برنامه های فوق العاده تشکل های مردم نهاد، در راستای پیشگیری،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به پیش بینی اعتباربرای اجرای طرح هایی با اولویت برنامه های ذیل، شایسته است طرح های پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ 01/10/1397 به دبیر خانه سازمان های مردم نهاد مستقر در  دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ارسال نمایید.
عناوین برنامه های اولویت دار  :
 نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ حمایت از کالاهای ایرانی، تحکیم بنیاد خانواده، ایجاد پایگاه های محیط زیست در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، کارآفرینی برای اقشار آسیب دیده با اولویت سرپرست خانوار، حمایت از طرح های توسعه محور در حوزه های محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری، توسعه بهداشت عمومی و..

تشکل های متقاضی باید دارای شرایط ذیل باشند :

1-    دارای مجوز رسمی از وزارت کشور، استانداری و فرمانداری و وزارت ورزش و جوانان با سابقه حداقل یک سال فعالیت موثر.
2-    دارای برنامه فوق العاده و مشخص با برنامه ریزی دقیق در حوزه پیشگیری از کاهش آسیب های اجتماعی .
3-    تخصیص اعتبار به طرح های ، نمایندگی ها ی تشکل های ملی وشعب آن مشروط به اجرای  طرح صرفا در محدوده استان و در چارچوب سیاست های ابلاغی استان می باشد.
4-    موضوع فعالیت در حوزه اجتماعی و فرهنگی باشد.
5-    تائید اساسنامه و موضوع فعالیت از سوی ذیحساب استانداری الزامی است.
6-    دبیر خانه در انتخاب برنامه ها بر اساس دستورالعمل های واصله از وزارت محترم کشور مختار می باشد.

 

                                         دبیر خانه هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتبارات تشکل های مردم نهاد استانداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی عصر پنجشنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: دولت با مجاهدت شبانه روزی سعی در رفع مشکلات اقتصادی کشور دارد و در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم ماموریت یافتیم تا تقویت نظام تولید را به عنوان کانون اصلی تحول در این استان مورد توجه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های استانی در بخش های مختلف بینظیر است و در هیچ برهه ای از زمان چنین همدلی را در بین بخش های اجرایی، قضایی و نمایندگان مجلس شاهد نبودیم.

استاندار اردبیل گفت: حضور اثربخش کارآفرینان و سرمایه گذاران در استان وابسته به حل موانع و مشکلات زیرساختی در بخش تولید است و ما باید از ظرفیت ستاد تسهیل، کمیته حمایت قضائی و شورای گفت و گو بهره بگیریم تا بهبود فضای کسب و کار رقم بخورد.

عاملی حذف قوانین مخل تولید و شناسایی ظرفیت های جدید مالی را در حمایت از کارآفرینان یادآور شد و بیان کرد: در چهار فصل توسعه استان باید دستگاه های اجرایی عناوین طرح های اولویت دار و اثربخش خود را که قابلیت اجرایی در سال جاری را دارند اعلام کنند تا ما بتوانیم اجرای آنها را رصد کنیم.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت جذب اعتبارات هزینه ای ما تا آخرین روز سال گذشته پیگیر جذب این اعتبارات بودیم تا معوقات کارکنان به شکل کامل پرداخت شود.

استاندار اردبیل گفت: اعتبارات عمرانی استان اردبیل نیز در حال جذب و تخصیص بیشتر است و در این چهار ماه ۶۰ درصد بودجه ملی و استانی تخصیص یافته است.

عاملی افزود: همچنان راه آهن، توسعه راه ها و حوزه بهداشت، درمان، آب و فاضلاب جزو اولویت های اصلی در تکمیل پروژه های نیمه تمام است و مدیران دستگاه های اجرایی باید به این حوزه توجهی جدی داشته باشند.

وی اظهار کرد: توزیع اعتبارات شهرستان ها باید براساس توسعه نیافتگی و پائین بودن شاخص های توسعه ای روستایی و مناطق محروم باشد تا به حاشیه نشینی دامن نزده و امکانات بیشتری را در روستاها فراهم کنیم.

استاندار اردبیل از مدیران دستگاه های اجرایی خواست؛ تا سهم استان را از منابع ملی و ردیف اعتبارات وزارتخانه ای پیگیر بوده و نسبت به جذب آن اهتمام داشته باشند.

عاملی ضرورت تکمیل و بهره برداری ۹۱ پروژه استانی را یادآور شد و بیان کرد: ظرفیت های قانونی جوانی جمعیت، تکمیل پروژه های نیمه تمام و مباحث فرهنگی و ورزشی جوانان در بودجه سال جاری جزو برنامه ریزی ها و هدفگذاری های اصلی خواهد بود.

کد خبر 6082095

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • ۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد