Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@18:08:12 GMT

پرداخت 683 جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۷۱۸

پرداخت 683 جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زنجانی

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: کمیته امداد پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان را با هدف توسعه و ترویج ازدواج آسان و به هنگام در بین جامعه هدف این نهاد انجام می‌‌دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه 375 نوعروس،221 مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان و ازدواج مجدد 48 نفر از بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و 606 میلیون تومان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تامین جهیزیه خانواده‌های نیازمند افراد غیر تحت حمایت ساکن در مناطق محروم استان نیز اشاره کرد و افزود: به این قبیل مراجعات موردی نیز تا پایان آبانماه سال جاری که 39 مورد بوده است مبلغ 39 میلیون تومان در قالب کمک هزینه جهیزیه پرداخت شده است.
صفری افزود: باهدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کلاس‌های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.
وی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، در قالب طرح کوثر گفت: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه و یا تلفن گویای 0968877 در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان کمیته امداد جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مصیب حیدری گفت: کمیته امداد منطقه یک یاسوج در مجموع ۵۷۲۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۱۴۰۰۰ نفر را تحت حمایت خود دارد و ماهیانه در سرفصل‌های مختلف به آنان خدمت رسانی می‌کند. 
وی ادامه داد: ماهانه بیش از ۹ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت برای خانواده‌های مددجو واریز می‌شود که در سال گذشته این اداره ۱۰۸ میلیارد تومان بوده کمک معیشت به خانواده‌های مددجوی تحت حمایت پرداخت کرده است. 
رئیس کمیته امداد منطقه‌ی یک یاسوج با اشاره به اینکه در سال گذشته در حوزه حمایت به ۸ هزار و ۳۲۹ خانوار خدمت در زمینه‌های مختلف ارائه شده است، افزود: پرداخت ۳۹۹ میلیون تومان کمک موردی به ۶۶۵ خانوار و ۱۵۰ فقره تسهیلات کارگشایی معرفی به بانک با اعتبار سه میلیارد تومان از اقدامات کمیته امداد منطقه‌ی یک یاسوج در سال گذشته بوده است. 
وی اضافه کرد: اهداء ۲۵۳ فقره جهیزیه به مبلغ هشت میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان، توزیع ۴۰۰ دسنگاه لوازم خانگی از جمله بخاری آبگرمکن، یخچال، ماشین لباسشویی و کولر به ارزش یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون و همچنین پرداخت ۱۰۳۰ مورد اجاره مسکن به مبلغ ۵۰۹ میلیون تومان از دیگر اقدامات کمیته امداد منطقه‌ی یک یاسوج در سال گذشته است. 
حیدری یکی از برنامه‌های کمیته امداد در طول سال را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان عنوان و بیان کرد: در این خصوص از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال گذشته دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در زمینه مسکن، فرهنگی، معیشتی و دیگر موارد به ۱۴۴ خانوار پرداخت شد. 
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در مجموع کل خانوار برخوردار از خدمات حمایتی این اداره ۸۲۳۹ خانوار بوده که در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون تومان فقط در زمینه‌های مختلف حمایتی به آنان مساعدت شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • ۴۸۸۵ کودک به حامیان زنجانی واگذار شدند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان