Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛عقیلی پور مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره دانش و پژوهش و همایش تجلیل از مخترعان حوزه دفاعی استان خبر داد.

وی افزود:از ایده هایی که در نمایشگاه ارائه شده پس از نمایشگاه آن ها را مورد بررسی مجدد قرار می دهیم اگر طرح کاربردی باشد حمایت ها بلاعوض خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز گفت:هستی هر ملتی در گرو توان دفاعی مبتنی بر علم و دانش است.

وی افزود:آمریکا سایر کشورها را گاو شیرده می بیند و اجازه نمی دهد که ملت ها با تکیه بر علم توان دفاعی خود را افزایش دهند.

در حاشیه این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای نظامی و دفاعی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

انتهای پیام/غ

هستی هر ملتی در گرو توان دفاعی مبتنی بر علم و دانش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در برنامه پرسمان صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه‌ی انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شد و در ۲۱ اردیبهست امسال با حضور پر شور مردم انقلابی و متدین حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف تکلیف تنها کرسی باقی مانده مجلس در خراسان جنوبی مشخص می‌شود.


فاضلی فرد افزود: برای برگزاری این دوره از انتخابات همه‌ی ظرفیت ها‌ی لازم پیش بینی شده و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند.
وی گفت: مردم در تمامی عرصه‌ها ثابت کردند که پای نظام و انقلاب هستند و برای سرنوشتشان دل می‌سوزانند و قطعا در ابن مرحله هم با شور و نشاط پای صندوق خواهند آمد.


رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف گفت: در دورترین نقاط حوزه انتخابیه صندوق اخذ رای مستقر خواهد شد و رای مردم را اخذ خواهیم کرد.
فاضلی فرد با بیان اینکه دو شعبه سیار هم در این مرحله اضافه شده افزود: همچنین برای تفرجگاه‌ها که در جوار روستا‌ها هستند شعبه اخذ رای پیش بینی شده و به میزان کافی تعرفه در اختیار شعب اخذ رای قرار خواهد گرفت. 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیرین حوزه آبرسانی در آذربایجان شرقی
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • معلمان در عملیات وعده صادق نقش مهمی داشتند
  • ۶۵۰ مبلغ دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری