Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر راستگرای اسراییل در مصاحبه ای اعلام کرد دولت تل آویو برای تامین امنیت خود حتی از اقدام نظامی داخل مرزهای ایران هم ابایی نخواهد داشت.

به گزارش عصرایران به نقل از وب سایت روزنامه " جروزالم پست اسراییل" نتانیاهو روز چهارشنبه در نشست خبری سالانه خود در برابر رسانه‌های خارجی در شهر قدس، با اعلام این مطلب افزود: "اسراییل اگر برای امنیت خود ضروری بداند حتی اقدام نظامی داخل مرزهای ایران را هم از نظر دور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

او افزود: "بقای ما خط قرمز ماست. ما هر کار لازمی را انجام می‌دهیم تا اسراییل را از  تهدیهای ناشی از ایران مصون نگه داریم؛ رژیم ایران آشکارا خواهان محو دولت یهود از شده است."

نتانیاهو در ادامه گفت: "من هیچ گزینه ای را برای دفاع از خودمان کنار نمی‌زنم. در حال حاضر ارتش اسراییل تنها ارتش جهان است که به طور مستقیم در حال مقابله با نیروهای نظامی ایران در مرزهایش است. ما این کار را در سوریه انجام می‌دهیم و آنها را عقب می رانیم."

او در ادامه مدعی شد: "ایران نیروهایش را 1500 کیلومتر جابجا کرده تا به مرزهای ما برسد. موشک‌های با برد 400 تا 700 کیلومتر را – در سوریه- مستقر کرده که تمام خاک اسراییل را در تیررس داشته باشد و 80 هزار نیروی شبه نظامی شیعه را با هدف صریح از بین بردن ما سازمان داده است."

نشست خبری سالانه نتانیاهو در شهر قدس/ تایمز اسراییل

او افزود: "سیاست من همواره بر این مبنا بوده تا با چیزهای بد از زمانی که کوچک هستند مقابله کنم و نگذارم بزرگ‌تر شوند. بنابراین با حضور نظامی ایران در سوریه مقابله می‌کنیم و هر کاری برای محافظت از خودمان لازم باشد، انجام خواهیم داد."

 

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان

نیس فرانسه برای مهار خشونت و بی‌نظمی در میان جوانان، قوانین منع رفت‌وآمد بین ساعات 11 تا 6 صبح را اعمال کرده است و در صورت مشاهده این افراد، والدین جریمه می‌شوند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شهر نیس فرانسه رسماً منع رفت و آمد را برای کودکان زیر ۱۳ سال اعمال کرده است که از ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح اعمال می‌شود. در بعضی مناطق، این اقدام حتی برای افراد زیر ۱۶ سال نیز اعمال خواهد شد. منع آمد و شد در طول دوره تابستان با هدف جلوگیری از بزهکاری نوجوانان و افزایش امنیت عمومی اجرا خواهد شد.

این تصمیم به این معناست که افراد زیر این محدودیت‌های سنی در صورت همراه نداشتن بزرگسالان نمی‌توانند در مکان‌های عمومی حضور داشته باشند. اگر مشخص شود که آنها مقررات منع آمد و شد را نقض می‌کنند، ممکن است کودکان توسط پلیس بازداشت و به خانه هدایت شوند و والدین آنها باید تا ۱۵۰ یورو جریمه بپردازند.

این اقدام تا حدودی چالش‌برانگیز تلقی می‌شود و اکنون به بحث داغ برای سیاستمداران تبدیل شده است. کریستین استروسی، شهردار نیس، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که اعلام چنین مقررات منع آمد و شد مایه تأسف است زیرا باعث می‌شود دولت مسئولیت‌های والدین را بر عهده بگیرد.

سیاستمداران چپ فرانسه استدلال می‌کنند که این فقط یک «سیاست ظاهری» است و مقامات باید در عوض روی کمک به والدین مجرد تمرکز کنند تا ریشه‌های اجتماعی این موضوع را برطرف کنند.

منع رفت و آمد جوانان در نیس امر جدیدی نیست. این اقدام قبلاً بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۲۰ لازم‌الاجرا بود و به گفته شهردار مؤثر بوده است، اگرچه هنوز مخالفان زیادی دارد.

آمارها نشان می‌دهد که افراد زیر ۱۳ سال تنها ۲ درصد از حملات و یک درصد سرقت‌ها را مرتکب می‌شوند که کارآمدی چنین مقررات منع آمد و شد را در بهبود وضعیت کلی امنیتی زیر سوال می‌برد.

کد خبر 750434

دیگر خبرها

  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه