Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:03:43 GMT

پرهیز از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۰۸۴۲

پرهیز از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها ضروری است

خادمی، با اشاره به خسارت ناشی از سیلاب ها در استان، گفت: پرهیز از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، شامگاه(21 آذر) در جمع خبرنگاران، افزود: اکثر خسارت های ناشی  از سیلاب ها در استان بویژه در حریم رودخانه ها رخ می دهد.

 

استاندار لرستان، با تاکید بر ضرورت ممانعت از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها، افزود: باید در قالب برنامه های فرهنگی، جهت عدم ساخت و ساز در حریم رودخانه ها فرهنگ سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خادمی، ادامه داد: همچنین انتظار می رود توسط شهرداری ها و دهیاری ها از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها ممانعت شود و مجوز ساخت و ساز وبویژه در حریم رودخانه ها کنترل شود.

 

وی، اظهارداشت: مدیریت بحران استان هم باید با برنامه ریزی بسشتر شرایط بحران را مدیریت کند.

 

خادمی، با بیان اینکه نباید به مدیریت بحران به عنوان تامین کننده منابع دیده شود، افزود: مدیریت بحران باید با حفظ آمادگی در جهت حضوری موثر در شرایط بحرانی اقدام کند و مردم را در شرایط سخت یاری کند.

 

استاندار لرستان، ادامه داد: باید برای شرایط بحرانی مانند زلزله، سیل و ... در مدیریت بحران پکیج تعریف شود و دراین پکیج ها ضعف ها و آمادگی ها لحاظ شده و در جهت تقویت این پکیج ها اقدام شود.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور کرمان خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان هرمزگان دفاع مقدس حریم رودخانه مدیریت بحران برنامه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل هدف اصلی این طرح، جلوگیری از سیلاب و گسترش بسترهای گردشگری خلخال است.

با توجه به اهمیت عبور رودخانه‌های هیرو چایی، نور علی چایی و قزباخان از مرکز شهر خلخال ساماندهی این رودخانه‌ها در دستور کار شهرداری خلخال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید!
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال