Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل جوانی که با اسلحه گرم اقدام به قتل یک جوان عنبرآبادی نموده بود خبر داد و گفت: قاتل شامگاه گذشته در مخفیگاهش در استان البرز دستگیر شد.به گزارش بلاغ،قتل جوان ۲۴ ساله عنبرآبادی بر سر یک درخت گردو بود!

یوسف سبحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت:متاسفانه باز هم کنترل نکردن احساسات و خشم آنی منجر به بروز جنایت شد واین بار اختلاف بر سر یک درخت گردو فاجعه آفرید ومنجر به قتل یک جوان عنبرآبادی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عنبرآباد افزود:کنترل خشم می تواند در بسیاری از موارد افراد را از خطرات احتمالی، دور و از پیامد های مخرب ناشی از کنترل نشدن آن محافظت کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکار کنترل خشم و پرخاشگری، آموزش است، گفت: آموزش ها در سه سطح فردی (آموزش مهارت زندگی) خانواده و جامعه (آموزش های رسانه ای) می تواند انجام شود.

این مقام قضائی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم “همانا کسانی که در توانگری و تنگدستی، انفاق می کنند و خشم خود را فرو می برند و از خطا های مردم درمی گذرند و خدا نیکوکاران را دوست دارد” گفت:: ضرورت دارد افراد در مواقع عصبانیت برخشم خود کنترل نمایند تا ازبروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

این مقام قضائی در تشریح جزئیات دستگیری متهم ابراز داشت:پس از انجام یک سری کار های اطلاعاتی از سوی کاراگاهان پلیس محل اختفای قاتل در استان البرز و شهر کرج شناسایی شد و قاتل طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: متاسفانه خرداد ماه سال جاری در بخش جبالبارز جنوبی درپی اختلاف یک جوان ۲۴ ساله به نام (م. س) با جوان دیگری به نام (م. س) بر سر یک درخت گردو، یک فقره قتل به وقوع می پیوندد و قاتل پس از وقوع جرم از محل متواری می گردد.

این مقام قضائی گفت: پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.

منبع: نوداد

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو به پناهگاه فرار کرده است

منابع صهیونیستی مدعی شدند نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به همراه همسرش تعطیلات پایان هفته را در منزل سایمون فالیک، میلیاردر صهیونیست سپری کرده است.

به گزارش مشرق، منابع صهیونیستی مدعی شدند نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به همراه همسرش تعطیلات پایان هفته را در منزل سایمون فالیک، میلیاردر صهیونیست سپری کرده است.

نتانیاهو و همسرش به دلیل آنکه منزل فالیک مجهز به یک پناهگاه پیشرفته ضدموشکی است، تصمیم گرفته است تا از ترس واکنش احتمالی ایران و خطر حمله موشکی تعطیلات پایان هفته خود را در منزل این میلیاردر صهیونیست سپری نماید.

دیگر خبرها

  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • جبران «بوی ماه مدرسه» با تغییر تقویم از ماه مهر
  • ببینید | شروع عملیات مسافرگیری در فرودگاه مهرآباد بعد از پایان محدودیت‌های پروازی
  • خرید نهال گردو ژنوتیپ با تخفیف ویژه و مشاوره پس از فروش
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند
  • رسانه صهیونیستی: نتانیاهو به پناهگاه فرار کرده است