Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید صادق حسینی، مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ظهر امروز در جلسه هماهنگی حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اردبیل تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل به تبعیت از سال های گذشته در 19 امین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فن آوری و فن بازار حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح این نمایشگاه در تاریخ 25 آذرماه در محل تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: در این نمایشگاه اپلیکیشن های گردشگری و خدمات دولت الکترونیک اداره کل تشریح و معرفی می شود.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به معرفی تور مجازی و عینک سه بعدی گفت: نشست هم اندیشی با محوریت زمستان بیدار و کارگاه مرمت آثار و اشیا باستانی در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

حسینی ادامه داد: همچنین در فرصت چهار روزه نمایشگاه مستند کاوش های باستان شناسی و پایان نامه های مرتبط با آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به تبلیغ و اطلاع رسانی ضرورت آموزش و صیانت از آثار تاریخی به وسیله اقلام تبلیغاتی، متذکر شد: همچنین سایت پلان ها و طرح های سرمایه گذاری نیز به علاقه مندان اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/ع

 نمایشگاه پژوهش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه پژوهش میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ولی جهانی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهر رودبار، ۳۳ شی تاریخی و فرهنگی را با حکم دادستان رودبار از قاچاقچیان در این شهر کشف و توقیف شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افزود: این اشیای عتیقه شامل مُهره ، سنگ تزیینی ، ظرفی سفالی با قدمت هزاره اول قبل از میلاد ، مُهر و جامُهری ، سکه مفرغی فلوس ضرب شهر رشت است که در این عملیات کشف شد.

وی گفت: کارشناسان ارزش اشیای عتیقه کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه حفاظت از آثار تاریخی وظیفه همه افراد جامعه است، از مردم خواست کرد در صورت مشاهده و یا اطلاع از قاچاق اشیای تاریخی، موضوع را به اداره‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ملی ۲۵ اثر تاریخی استان اردبیل
  • تشکیل انجمن خیران میراث‌فرهنگی در استان اردبیل
  • ثبت ۴ اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث جهانی