Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ضمعاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به آخرین اقدامات در پرونده بابک زنجانی گفت: این فرد در زمان مناسب اعدام خواهد شد و مردم عجله نکنند.

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صادقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران خراسان شمالی با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده در خصوص پرونده‌های مفاسد اقتصادی اظهار کرد: در پرونده‌های مفاسد اقتصادی اخبار منفی منتشر می‌شود اما اخبار اصلاحی آن‌ها منتشر نمی‌شود و این اشکال رسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اغلب پرونده‌های فساد بزرگ که اموالی اختلاس و سوءاستفاده شده است غالباً بازگشت پیدا می‌کند و آن دسته از مبالغ که بازگشت داده نشده پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌هایی همچون بابک زنجانی گفت: باید تمام مبالغ خارج‌شده از بیت‌المال به بیت‌المال بازگردد و این عدد چند هزار میلیارد تومان است که باید بازگشت داده شود.

وی از شناسایی اموال داخل کشور و مصادره آن خبر داد و تصریح کرد: این اموال شناسایی‌شده به رقم اصلی خود نرسیده و بخشی از اموال در خارج از کشور است که اکنون به آنها دسترسی نداریم و باید بر اساس اظهارات خود فرد یا دوستانشان این شناسایی انجام شود.

صادقی با تأکید بر اعدام execution این فرد در زمان مناسب گفت: نباید سرنخ‌ها کور شود و مردم نیز در این پرونده عجله نکنند و امیدواریم سرنخ‌هایی برای بازگشت سایر اموال پیدا کنیم.

وی همچنین از اقدام در جهت تسویه مطالبات مردمی از مؤسسات مالی و اعتباری خبر داد و افزود: برخی از این مؤسسات که اموالی داشته‌اند، پس از اقدامات لازم توسط موجودی نقدی پرداخت‌ها انجام‌شده و برخی دیگر نیز همچون منزل و اموال دیگر ضبط‌شده و با فروش در زمان مناسب بازپرداخت‌ها انجام خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اقتصادی اخبار اعدام execution منزل قوه قضائیه اعدام بجنورد پرونده بابک زنجانی مردم عکس زن مرد زندگی صبح جوان فیلم پلیس مادر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت مادر تتلو از پرونده پسرش؛ همه چی عالی‌ است

هنگامه شهیدی از اظهار امیدواری مادر تتلو نسبت به آزادی پسرش خبر داد. 

این روزنامه‌نگار نوشت: امروز رفته بودم دادگاه انقلاب، در مسیر برگشت مادر تتلو رو داخل آسانسور دیدم. گفتم پسرتون دادگاه داشت امروز؟ گفت شما کارمند هستید؟ گفتم خیر روزنامه‌نگارم. گفت پس جواب نمیدم، چون شایعات خیلی زیاده، اما می‌تونم بگم همه چیز داره عالی پیش میره؛ چون آدمایی که اینجا هستند، آدم‌های درستی‌اند.»

دیگر خبرها

  • پیش بینی مسئول پرونده مذاکرات اسراییل در دوحه از دورنمای آتش بس
  • کشف کامیون از مخفیگاه یک مالخر حرفه‌ای در تهران
  • ببینید | لحظه غش کردن تقلبی آقای مسئول وسط جلسه بررسی یک پرونده اقتصادی برای فرار از پاسخگویی!
  • رضایت مادر تتلو از پرونده پسرش؛ همه چی عالی‌ است
  • منطقه ۹ اصفهان به استقبال بهار می‌رود
  • گل‌آرایی نوروزی حرم رضوی با ۲۰۰ هزار شاخه گل انجام شد
  • مبلغ ریالی دیه سال ۱۴۰۳ از سوی رئیس قوه قضاییه اعلام شد
  • کاهش سرقت اموال دولتی در آذربایجان غربی
  • چند نوع وصیت داریم؟/ احکام خاص مربوط به وصیت
  • انجام ۱۹۴ عملیات امدادی در دومین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳