Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: ارتقای سطح ایمنی مسیرهای ارتباطی برای کاهش تصادفات رانندگی و تلفات انسانی از اولویت های مهم و اساسی است که باید به آن توجه بیشتری داشت.

مهرداد سلطانی، در رزمایش طرح انتظامی ترافیکی که صبح پنجشنبه در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد افزود: متاسفانه سالانه بر اثر وقوع سوانح رانندگی در مسیرهای ارتباطی، تعداد زیادی از هموطنان جان خود را از دست داده و یا دچار معلولیت می شوند که این بسیار نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سوانح رانندگی در بسیاری از موارد، موجب از دست رفتن سرمایه های انسانی به ویژه قشر جوان می شود، اظهار داشت: هرچند جامعه جوان ایران، فرصتی برای توسعه است اما توسعه آفت هایی را نیز دارد که برای کاهش و جلوگیری از آن و تضعیف سرمایه های انسانی، باید به فکر چاره جویی بود.
سلطانی از فعالان عرصه امدادرسانی به عنوان پیام آوران امنیت و آرامش یاد کرد و افزود: افزایش جمعیت و خودرو، گرایش به استفاده از وسایط نقلیه خودرویی و توسعه راه های ارتباطی، باعث شده است تا امروز ایمنی راه به یک موضوع مهم و جدی تبدیل شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح انتظامی ترافیکی فرماندهی انتظامی استان زنجان، زمستان امسال حداقل تلفات و خسارت را در مسیرهای ارتباطی شاهد باشیم.
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: همکاری و تعامل میان دستگاه های خدمات رسان در ارتقا امنیت و آرامش در سطح جاده ها نقش مهم و اثرگذار دارد.
سرهنگ جعفر کردلو، افزود: نظارت بهتر و بیشتر به مسیرهای ارتباطی و رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، می تواند کاهش وقوع سوانح جاده ای را در پی داشته باشد.
وی اظهار داشت: عوامل پلیس راه به صورت شبانه روز مسیرهای ارتباطی را پایش می کنند اما برای کاهش و جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی نیاز به همکاری هرچه بهتر و بیشتر مردم است.
کردلو از فعالیت رسانه ها در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، قدردانی کرد و از رسانه ها خواست دستگاه های خدمات رسان را همچنان در جهت پیشبرد ماموریت ها یاری دهند.
به گزارش ایرنا، طرح انتظامی ترافیکی فرماندهی انتظامی استان زنجان، امروز /پنجشنبه 22 آذر جاری/ در زنجان کلید خورد و تا 22 اسفند امسال نیز ادامه خواهد داشت.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس طرح انتظامي ترافيكي زمستان 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده پلیس‌ راه کاشمر از آغاز اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در این شهرستان خبر داد.

سرگرد محمد میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این طرح در راستای کاهش تخلفات و تصادف‌های رانندگی و با هدف افزایش ایمنی ترافیک و تأمین امنیت مردم آغاز شده است.

وی بیان کرد: پلیس‌ راه با افزایش تیم‌های گشت محسوس و بخصوص گشت غیرمحسوس (خودروهای شخصی و عمومی و همیاران پلیس) در راه‌های حوزه شهرستان کاشمر، کوهسرخ و خلیل‌آباد طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی، بخصوص تخلفات حساس و حادثه‌ساز (سرعت، سبقت، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، نبستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن از کلاه ایمنی توسط موتورسواران و ...) با اولویت استفاده از اقدامات بازدارنده توقیف فیزیکی، توقیف سیستمی و اختصاص نمره منفی به گواهینامه‌های رانندگی را آغاز کرده است.

فرمانده پلیس‌ راه کاشمر ادامه داد: در این طرح با تمام کسانی که با تخلفات رانندگی زمینه‌ساز ایجاد ناامنی ترافیکی و حوادث برای مردم باشند، در چارچوب قوانین و مقررات قاطعانه برخورد می‌شود. در این راستا، در ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیف فیزیکی یا سیستمی شده و برای گواهینامه رانندگان متخلف نمره منفی منظور شده است.

میرزابیگی افزود: در این طرح مشارکت و همکاری عمومی در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی مورد تأکید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران