Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده ابعاد حادثه تروریستی چابهار را با حضور مسئولان ذی‌ربط بررسی می‌کند.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده ابعاد حادثه تروریستی چابهار را با حضور مسئولان ذی‌ربط بررسی می‌کند.

این اقدام تروریستی ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه روز پنجشنبه ۱۵ آذر در بلوار شهید ریگی چابهار از شهر‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته امینی‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی چابهار در این اقدام تروریستی ۲ نفر شهید و ۴۲ نفر مجروح شدند. از مجموع ۴۲ مجروح، ۱۰ نفر نیروی نظامی و ۳۲ نفر هم مردم عادی بودند و در میان مجروحان، ۴ نفر کودک و یک مادر باردار وجود داشت.

پیرو این حادثه، هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد آن به چابهار سفر کردند.

همچنین  در پی این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در حاشیه دومین کنفرانس آسیایی مقابله با تروریسم، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مسبب حملات تروریستی در اهواز و چابهار چه جریاناتی هستند گفت: بالاخره هم جریان‌هایی از سرویس‌های امنیتی منطقه حضور دارند و هم سیاست‌ها و راهبرد‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا از این جریانات تروریستی حمایت می‌کنند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: از نظر آمریکا و رژیم صهیونیستی، تروریستی که در جهت اهداف آن‌ها باشد تروریسم محکومی به شمار نمی‌رود.

بیشتر بخوانید:جزئیات حادثه تروریستی چابهار/ آخرین تعداد شهدا و مجروحان/ هلاکت عامل انتحاری/ حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه در محل حادثه + عکس و فیلم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابعاد حادثه تروریستی چابهار مجلس شورای اسلامی علوم پزشکی شرح حادثه وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمد رزم در نشست فصلی رئیسان و دادستان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۱۴۰۲ ما تلاش بسیاری داشتیم تا با اتخاذ تدابیر و راهکار‌های لازم سیاست‌های قوه قضاییه در کاهش پرونده ها، کاهش جمعیت کیفری، تسریع در اوقات رسیدگی و ارتقا سطح خدمات الکترونیک قضایی را محقق بسازیم که تا حد زیادی در انجام این کار موفق بودیم.
وی افزود: امسال نیز ضمن تدوام این روند سعی خواهیم کرد تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و جلسات کاربردی اهداف ابلاغی معاونت راهبردی قوه قضاییه را پیگیری و با مشارکت نیرو‌های کارآمد سیاست‌های ابلاغی را به صورت کامل اجرا و طبق جدول زمانبندی شده جلو ببریم.

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند