Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز-ايرنا- فرمانده ناحيه مقاومت سپاه بسيج استان فارس گفت: انديشکده کشاورزي و منابع طبيعي بسيج اساتيد استان فارس که نخستين انديشکده ازاين نوع در استان فارس است، در شهرستان جهرم افتتاح شد.

سرهنگ غلامرضا توکل پنجشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ايرنا گفت: انديشکده بسيج اساتيد جهرم با هدف اصلاح الگوي کشت، ارتقاي بهره وري در واحد سطح و مبارزه با تحديد آب شهرستان در ساختمان بسيج اساتيد ميدان بنياد شهيد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: در تفاهم‌ نامه اين انديشکده که بين فرمانداري جهرم به نمايندگي از ادارات تابعه و سازمان بسيج استان فارس امضا شد، دو طرف تعهداتي را در زمينه‌هاي مختلف از جمله تشکيلات نخبگان زير شاخه کشاورزي، تسهيلات لازم براي محصولات(نتايج علمي و عملي)انديشکده، تلاش براي اصلاح الگوي کشت و مبارزه با آفات و بيماري‌هاي باغ‌هاي شهرستان، تسهيلات مادي و معنوي براي ارتقاي کشاورزي شهرستان، برگزاري جلسات لازم، ايجاد امکان بهره‌ مندي انديشکده از امکانات جهاد و مرکز تحقيقات کشاورزي جهرم امضا کردند.
مراسم افتتاح اين انديشکده 20 آذر با حضور رياست و معاون سازمان بسيج استان فارس، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان جهرم و برخي مسئولان شهرستان برگزار شد.
قائم ‌مقام سازمان بسيج اساتيد کشور در مهرماه به ايرنا گفته بود: تا پايان امسال تعداد 100 انديشکده راه‌اندازي مي شود که سهم هر استان دو انديشکده و مابقي در تهران است .
شهرستان جهرم در فاصله 193 کيلومتري جنوب شرق شيراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان: بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی به شرح زیر صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بامداد روز یکشنبه مورخ 26 فروردین ماه 1403 سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) باذن الله؛ با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و این تازه آغاز پاسخ‌هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخرخویش می‌داند.

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری ، برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.

رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله داشته باشد و اینک آرزوی آن شهید والامقام در هدف قراردادن قلب رژیم منحوس صهیونیستی تحقق یافت و موشک‌های جمهوری اسلامی کیلومترها آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، بر فراز قدس شریف مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ضمن حمایت قاطع از این اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که مردمان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227070 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی اسرائیل ایران آمریکا استانی ایسکانیوز دمشق

دیگر خبرها

  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات وعده صادق
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات «وعده صادق»
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • پیش بینی تولید ۵۰ هزار تن خرما با گرده افشانی نخیلات در جهرم
  • گرده افشانی نخیلات در شهرستان مهر
  • بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی